עוברים דירה – אינפורמציה חשובה לפניכם

נגמר החוזה? עוברים לצפון? לא תמצאו הרבה אנשים שמצליחים להשאר במקום אחד. חלק גדול מהאנשים מוכרחים לעבור מבית אחד לשני בכמה נקודות בזמנים תכופים. מעבר מקום מגורים נתפס כפרוצדורה מייגעת. הטקסט שלפניכם רלוונטי מאוד לאלו שהחליטו לעבור בזמן הקרוב, ובו תוכלו למצוא נק' למחשבה על עוברים דירה.

יש דברים קשים יותר

התרכזו בחיובי. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות לפנטהאוז חדש יותר או שהסתיימה בניית ביתם. ללא ספק המעבר הוא בהחלט שלב מתיש נוסף אך גם אותו ניתן לעבור בקלות ובחיוך.

הובלות סטודנטים – כל הטיפים למעבר דירה קל, מזורז וללא עצבים

אל תתמהמהו, תבדקו את כל האופציות להעברת הרכוש שלכם מספר שבועות לפני המעבר. בדרך זו תמנעו מהוצאות מיותרות ותהיו סגורים על כל הפינות ליום ההובלה בצורה חלקה.

אין מספיק זמן לארוז? כיום קיימות בתחום חברות המספקות שירות אריזה לצד ההובלה. צוות אורזים יבוא לעסק ימים אחדים לפני ההובלה כדי לארוז בקופסאות את חפציכם.

במקרה שאין לכם ברירה אלא לפנות את הדירה לפני המועד בו יש לכם אפשרות להכנס לדירה אליה אתם עוברים אין מה להכנס ללחץ! בכל רחבי הארץ באפשרותכם למצוא מספר עסקים שבבעלותם מחסנים שניתנים להשכרה עבור אחסון תכולה. בד"כ משכירים את המחסנים לשלוש שבועות אך בחלקם יש גם אחסון לטווח ארוך יותר ואף בתעריף נמוך יותר.

שווה להשקיע – הובלות רהיטים

אם אלו אתם שאורזים את תכולת המשרד או שפשוט שכרתם את שירותי חברת הובלה למשימה זו יש לארוז את חפציכם עם הרבה מחשבה כך שיגיעו בשלום לבניין החדש. לא תרצו שפסלון הסבורבסקי שסבתא סטלה קנתה לכם לפני מותה ישבר בדרך, נכון?

לא חוסכים באמצעים כשמדובר על חברת הובלות איכותית, לא כל אחד עם משאית יוביל את חפצכם בבטחה. הובלת חפצים מסוימים כגון: מכונת כביסה, מקרר וכו' דורשים מיומנות רבה. בנוסף, ריהוט מסוים כגון: פסנתרים, פינת אוכל מעץ מלא שידרשו פרוק והרכבה. לכן, עליכם לוודא שהמוביל שלקחתם מסוגל לעשות זאת. עבודה זו גוררת תוספת תשלום.

מדדו את דלת הכניסה בבית הנוכחי ובבית אליו רוצים לעבור. אם יקרה ודרך הגישה לא נוחה יתכן ויהיה עליכם לקחת שירותי מנוף.

תמיד תוכלו לשכור שירותים של מנופאי בצורה נפרדת אך מומלץ להתקשר ולבדוק אם חברת ההובלות שאותה לקחתם לביצוע המלאכה עובדת עם שירותי מנוף, כך תחסכו לא מעט. יש מצבים ששווה להוסיך שירותי מנוף להובלה, גם אם זה בתוספת תשלום. השימוש במנוף יכול לחסוך במכות על הרהיטים היקרים בדרך הארוכה למשאית.

הייתם שמחים לשמוע עוד פרטים? זקוקים לבדיקת מחירים זריזה? כנסו לאתר http://hmovilim.co.il/ ותוכלו למצוא פרטים מטובי נותני השירות

.

כתיבת תגובה