עוד לא בחרתם שירים לחתונה ?

החתונה מתקרבת? לא יודעים מהם סידורי פרחים? תתחילו לקרוא לעומק על כלל הסודות שאתם חייבים לדעת לגבי אירועים מוצלחים… בואי להכיר טוב יותר את התחום של הארועים: לוקיישן, הפקת אירועים ושמלות כלה!

כבר הזמנתם מיקום בשביל החתונה?

הדבר החשוב ביותר בכל ארוע, הוא כמובן גן האירועים בו תתקיים החתונה. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה ביער קסום. רק לאחר קבלת ההחלטה של מקום החתונה, אפשר להחליט סופית על מועד הארוע, אופי החתונה ובסופו של דבר לבחור את כל אותם הדברים החשובים שיסייעו להפוך את האירוע הענק לחלום של ממש. לא הגיע הזמן לערוך את החתונה?

אז.. באיזה אופן להחליט על אולם אירועים? צריכים שירים לחתונה?

רוב הזוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם זמן רב לפני שנסגרים על עצמם, ויש לכך סיבה. גנים נבדלים במדדים רבים; כמות האורחים המירבית, התפאורה במקום, סגנון הגשת האוכל והכי חשוב – המיקום הגיאוגרפי. חייבים לקבוע מבעוד מועד איזה אירוע אתם חולמים לארגן, זה יקל מאוד עליכם במציאת המקום הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לאולם אירועים על מנת לראות את המקום, שימו לב לדברים האלה: הגן נראה מספיק נקי והגייני? הגודל בכלל יספיק לכל האורחים? כמה בדיוק נותני שירות יעבודו בערב האירוע? אף אחד לא מעריך אולם מטונף או, למשל, מקום בלי תודעת שירות… על מנת למנוע פאשלות בזמן ערב הארוע, ודאו שאתם זוכים במענה לשאלות שמסקרנות אתכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את טקס החתונה שלכם תארגנו פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים…), בגלל זה אין מקום לטעות. באיזה אופן מארגנים זאת? הכי חשוב זה לא להתפשר על דברים קטנים! למשל, בהנחה ודמיינתם גן אירועים עם בריכה צמודה, באמת מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

אז מה עושים מכאן?

בהנחה וכבר השגתם אולם חתונות – מומלץ להתייחס אל הפרטים הקטנים. לדוגמא, סוג של ארגון החתונה… אם איכשהו עוד לא הכרתם את התחום, אז זה בעצם אמנות אמיתית. באמצעות מקצוענים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב ויופי, אפשר בקלות לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה מרהיב וחד פעמי. באמצעות שימוש בסידורי פרחים טריים, רק כדוגמה, אתם יכולים לשדרג במהירות את הרקע של האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו למסיבה ירגישו ממש עם כניסתם שהם חלק מאירוע מהמם ויהנו באופן שבטוח לא יצא להם אי פעם… לא שווה?

אם כבר סימתם להתעסק בעיצוב, אפשר באמת לחשוב על פרטים נוספים…

למרבית האנשים כנראה יצא אי פעם לרקוד בחתונה יהודית. ארועים מהסוג הזה תמיד נראים זהים – נקניקיות בבצק, בירה תוצרת הארץ וגימיקים מאוסים. בכדי לתכנן אירוע מסוג אחר, יש צורך בקמצוץ תכנון מוקדם ואפילו חדשנות. כך בטוח ימשיכו לספר על הארוע שלכם גם חודשים אחרי… מתים למצוא הכל לארוע?

איזה מזון כדאי להגיש?

בעבור מוזמנים החלק החשוב ביותר הוא רק האוכל. בחירת סוג הקיטרינג היא בעלת השפעה רבה על החוויה מהארוע שלכם, בדיוק מהסיבה הזאת אין לזלזל או להתפשר בהחלטה הזו. כדאי להשתדל לבחור אך ורק באוכל באמת מצוין ומנות בגודל סביר. אף אדם לא אוהב מזון זול ומטוגן או אחד שמונח על צלחות מיניאטוריות. תמיד משתלם להוציא קצת כסף כדי להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה עשוי בטוב טעם וממלא!

מה לגבי משפטים להזמנות לחתונה? מוסיקה עוד לא הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהאכלתם את המוזמנים, מומלץ גם לשמח אותם, ויש שפע של דרכים למטרה זו. קודם כל, לא באמת ניתן לתכנן חתונה רצינית ואפילו לא לציין מוסיקה. לא בא לכם להזמין דיגיי מקצועי? בעזרתו ניתן להרקיד ולהקפיץ את כל האורחים במשך כל הארוע… עליכם לבחור במהרה סגנון מוסיקה אהוב, ואת כל הדברים האחרים יבצעו עבורכם.

אחרי שקראתם את המאמר, תכנון אירוע יהיה פשוט מאוד… לעצות ועוד אינפורמציה – בואו לקרוא כאן עוד לכל הפרטים החשובים, לשמחה הגדולה שלכם.אז קדימה, תתחילו לתכנן!

כתיבת תגובה