עו"ד נדל"ן מומלץ

מתי אנו נעזרים בעורך דין? איך לבחור נוטריון?

איש אינו ישמח להיות במצב הזה, אך פעמים רבות אנשים צריכים להיוועץ בעורך דין טוב. הדבר עשוי להיות בשל תביעה משפטית ועשוי לקרות אפילו בגלל רישום חברה. בכל מצב תמיד רצוי שיהיה בסביבה עורך דין מקצועי!

מה שחייבים לדעת על על עורכי דין.

יש בנמצא הרבה עורכי דין בארץ, והם אחראים על עניינים שונים ורבים; עריכת צוואות, רישום חברות, גירושים וטיפול בתביעות שונות. שירותי משפט רבים קשורים בכל התחומים במעגל החיים, בדיוק בגלל זה אין זה מפתיע שיום אחד תצטרכו להיעזר בעורכת דין מנוסה.

איפה מוצאים נוטריון? צריכים קצת טיפים בנושא עו"ד נדל"ן?

אנשי נוטריונים הינם עורכי דין עם הסמכה להציע שירות בעיסוקים מסויימים. למה אנחנו זקוקים לשירותים נוטריונים? סתם לדוגמה, אם אתם שואפים להנפיק דרכון זר, מבקשים קודם כל להראות לא מעט מסמכים רלוונטיים מתורגמים. לא כל תרגום הוא מתאים, שכן חשוב שזה יהיה תרגום ע"י נוטריון. עוד דוגמא, אם אתם צריכים משכנתא, חובה להציג, בין היתר, חותמת של נוטריון.

לא יודעים לבחור עורך דין? מה עושים לגבי עורך דין לענייני עבודה?

בחיים ישנן בחירות חשובות – המדינה בה נחיה, רופא המשפחה ואיך לא, העורך דין שיילחם עבורנו במידת הצורך.

לא בטוחים איך לחפש עורך דין מנוסה? זה רעיון טוב לחפש המלצות מחברים קרובים. ההמלצות הללו הכי אובייקטיביות, וכך תדעו בלב שלם שאיש אינו עובד עליכם.

כשאנו מגיעים לפגישה עם משרד של עורכי דין, רצוי מאוד לבדוק אם הוא בכלל בעל ניסיון בתחום הרצוי. לא כל המשרדים מנוסים בשירותים משפטיים מכל סוג. תביעות בנוגע למקרקעין, לדוגמא, זה בכלל לא תביעות פליליות. בגלל זה חשוב מאוד לבדוק לקוחות קודמים ולוודא שאותו משרד עורכי הדין אכן מתעסק בתביעות כמו שלכם.

לעוד אינפורמציה בנושא עריכת דין, כנסו לאתר שנית ותוכלו לקבל את כל העצות והטיפים שאתם רוצים. תמהרו!

כתיבת תגובה