עוסק מורשה – יש לך רו"ח?

פתחתם עסק? אתם צריכים רואה חשבון!כולם שואפים להצליח בתחום העסקי, ועם השילוב של תכנון, כריזמה, נסיון בעסקים, יחסי אנוש טובים, רעיון טוב וטיפת מזל, החלום הגדול של הקמת עסק עצמאי משגשג יכול להיות מציאות.

אך מה עם העניין הכספי? אדם לייסד חברה צריך להכיר בחשיבות רואה החשבון לניהול העסק; מעבר לחישוב המשכורות וגובה המסים שיש להפריש לרשויות השונות, או חישוב ההחזרים שלהם זכאי העסק, כל רואה חשבון המוסמך בתחום יכול לשמש כיועץ לעניינים כספיים ברמה הגבוהה ביותר לטובת שיפור המאזן הכספי של החברה, לסייע להבין מה הן הנקודות החלשות והחזקות של העסק שלכם ובאילו דרכים יש לטפל בהן, ובנוסף, לייעץ בתהליכי פתיחת חברה עצמאית מבחינה חשבונאית ועסקית כאחת.

מעוניינים במידע בנושא הערכת שווי חברות? המשיכו לקרוא!

בעלי עסקים רבים מתייאשים מעומס ניהול הניירת הכספית, מה שעלול אף להתעלות על הניהול התקין של העסק, עם זמן רב מדי אשר מוקדש לטפסים ומעקבים ופחות על הובלת העסק להצלחה. פעמים אחרות הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, דבר אשר עלול להוביל למגוון בעיות, החל בהוצאות שניתן היה למנוע וכלה בסיבוכים ובעיות עם השלטונות.

רואה חשבון מנוסה מסוגל להקל על בעלי העסק את משימת ניהול הצדדים החשבונאיים, תוך הענקת שירות אמין. מטרה נוספת היא לספק ייעוץ מקצועי בכל הנוגע למיסוי, ניהול יומיומי של העסק וניהול ההכנסות במטרה לשפר את פוטנציאל הרווח של החברה והקטנת ההוצאות.

צריכים עוסק מורשה ? יש לכם עניין בתחום ביקורת חקירתית? היכנסו לכאן בשנית, כדי להתוודע לכל האינפורמציה ואת כל השירותים המקצועיים הרלוונטיים. איחולי הצלחה!

כתיבת תגובה