עורך דין גירושין – איך הגענו לכאן?

זה לא בדיוק סוד, עם הזמן אחוז הזוגות המגיעים לפגישה עם עורך דין גירושין עולה בהדרגה. בעבר, כאשר זוג היו מגיעים לחופה ושם מבטיחים אחד לשני לאהוב ולכבד לנצח, היתה משמעות אמיתית לכך. אך היום, נראה כי הרצון להילחם על הזוגיות והנישואים שלנו אינם מספיק חזקים, וכך הרבה זוגות מוצאים את עצמם יושבים מול עורך דין גירושין ודנים באופן המשך חייהם בנפרד.

הסיבות לכך עלולות להיות אולי עצם העובדה כי האדם עם מירוץ השנים יותר ויותר שואף להגשמה עצמית. כמו כן גם גברים וגם נשים נהיים יותר קרייריסטים וחושבים בעיקר על עצמם. לנשים היום קשה להסתפק בתפקיד עקרת הבית והיא דורשת (ובצדק) קריירה חופש ועצמאות, עד כי התלות בפרנסת הגבר הולכת ונחלשת עד שתעלם לחלוטין.

סיבה נוספת עלולה להיות תוצאה של רדיפה אחרי חיים של נהנתנות. בעבר משפחות היו נלחמות על הישרדות וקיום בסיסי, והיום אנחנו חושבים גם על דברים נוספים כמו הגשמה עצמית, סיפוקים מידיים, בילויים, חופשות ורגעי אושר קטנים…

בהחלט נראה שהיום נהיה הרבה יותר קל לזוג לפנות אל עורך דין גירושין ולפצוח בחיים חדשים. בשונה מהעבר, היום ההסתפקות בחיים שגרתיים ללא אושר הינה פחות אפשרית בשביל זוגות רבים, והם הרבה פחות פוחדים מפעם ומאמינים שימצאו בקלות אהבה אמיתית בפעם השנייה.

אם בעבר היה מן "אות קלון" שהיה נדבק לכאורה בזוגות גרושים – היום הוא נעלם מן העולם לגמרי. אין כבר משמעות כבדה כל כך לגבר או אישה גרושים והאופן שבה הם מצטיירים בפני העולם מושפעת פחות מבעבר.

היום אף אחד אינו חייב להישאר במקום שלא טוב לו. אם גם אתם חשים שמגיע לכם הרבה יותר מהחיים הזוגיים ואתם מרגישים שאתם זקוקים לשינוי, פנו אל עורך דין משפחה עוד היום והוא ייעץ לכם לגבי התחלת תהליך הפרידה.

כתיבת תגובה