עורכת דין לילך אקרמן- ייצוג מקצועי בתחום האזרחי

עורכת דין לילך אקרמן- ייצוג מקצועי בתחום האזרחי

מי מאתנו אינו מכיר את הצורך שלנו בעורך דין, כאשר אנו מעוניינים לתבוע מעביד, דייר סרבן, עריכת חוזה מקרקעין, או ייצוג בדיני נזיקין. כולנו מכירים את הבירוקרטיה הכרוכה ברכישת נכס, ייצוג בתביעה בביה"ד לענייני עבודה וייצוג מול וועדות של משרד הביטחון. עורכת הדין לילך אקרמן, מייצגת לקוחות בתחומים המוזכרים לעיל בהצלחה רבה. לילך אקרמן, הינה בוגרת  לימודי המשפטים בתכנית המצטיינים של מכללת שערי משפט. את התמחותה, עשתה עוה"ד אקרמן במחלקה הנזיקית של הפרקליטות האזרחית בתל אביב. כסטודנטית למשפטים בפרקליטות בת"א, עסקה עוה"ד אקרמן בנושא הפנסיה הגרמנית וכן, בטיפול בתיקי נכים שהגישו תביעות נגד משרד הביטחון.

בחירה נכונה של עורך דין המתמחה בתחום המבוקש

על מנת להצליח בתביעה, יש למצוא עורך דין הבקיא בתחום המבוקש וזקף הצלחה בתיקים שונים כגון הצלחה במשפטים הקשורים לנושא התביעה. עו"ד לילך אקרמן, מתמחה בייצוג בבית הדין לעבודה, לאחר שעיינה היטב בתיק קיבלה את המסמכים וההוכחות  תגן על העובדים וזכויותיהם, במידה של הרעת תנאי שכר, זלזול בעובדים, ניצולם מעבר לשעות העבודה המקובלות, הלנת שכר ועוד. גם בתחום המקרקעין עוה"ד אקרמן, בקיאה היטב ולכן, היא מייעצת לגבי נכסים שברצון לקוחותיה לרכוש, כך שיהיו בטוחים, כי לנכס אין חריגות בנייה, עיקולים או שעבודים והוא כשר לרכישה ומלווה בהליך הרכישה/ המכירה במלואו.

ייצוג גם בדיני נזיקין ושל נפגעי משרד הביטחון

לא כל עו"ד מוסמך בייצוג מול משרד הביטחון כאשר מדובר בחיילים או עובדי צה"ל שנפצעו ואינם מקבלים את קצבת הנכות המגיעה להם. מתוקף ניסיונה של עורכת דין לילך אקרמן, בתחום זה עוד מימי התמחותה בפרקליטות האזרחית בתל אביב, צברה  עוה"ד אקרמן ניסיון רב וייצגה הרבה תיקים בתחום תביעות מול משרד הביטחון והצליחה בהם. לאחר עיון מעמיק בתיק, עוה"ד אקרמן, תדע להעריך את הסיכויים להצלחה בתביעה מול משרד הביטחון ובמשפט. מתוקף תפקידה, עוה"ד לילך אקרמן, מלווה ומייצגת את נפגעי משרד הביטחון, גם בוועדות הערר ומלווה את לקוחותיה בכל נושאי התביעה השונים, מתחילתם ועד לסופם. משרדה של עו"ד אקרמן, ממוקם בכפר יונה והוא נחשב למשרד בוטיק, היחס הינו אישי וההקשבה ללקוח היא מילת המפתח של עוה"ד אקרמן, אשר הפכה לבעלת שם בתחומים בהם היא מתמחה.

 

 

לילך אקרמן עורכת דין מוסמכת משנת 2008- עוסקת בדיני עבודה, עסקאות מקרקעין וייצוג נפגעי השירות הצבאי עו"ד לילך אקרמן, מייצגת עובדים ומעסיקים החל משלב הקבלה לעבודה, חוזה העסקה, בדיקת הזכויות הסוציאליות החלות על מקום העבודה ועד להליך סיום העסקתו של העובד תוך ייצוג הצדדים לקבלת מלוא הזכויות המגיעות להם מכוח דיני העבודה לרבות במצב של פיטורים/ התפטרות שלא כדין, היעדר שימוע, הודעה מוקדמת, הפרשות פנסיוניות, הפרת חוק עבודת נשים וכיו"ב. עו"ד לילך אקרמן מלווה את לקוחותיה במסגרת עסקאות מקרקעין החל משלב בדיקת הנכס הנמכר/ נרכש ועד לסיום הליכי המכירה והעברת/ קבלת הזכויות. עו"ד לילך אקרמן מסייעת לנפגעי השירות הצבאי בהגשת תביעות להכרה בנכות שנגרמה להם בשל השירות הצבאי למול משרד הביטחון וועדות הערעורים השונות. טיפולה של עו"ד אקרמן כולל סיוע בהגשת התביעה וייצוג מלא.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה