עושים סדר בנוגע לאוסטאופתיה…

מה זה בכלל אוסטאופתיה…

סביר להניח שאנשים ששומעים את השם אוסטיאופתיה לראשונה עלולים להרים גבה, הרי השם לא ממש מרמז את משמעות המילה. אז בשביל לשפוך יותר אור על הנושא, מדובר בשיטת טיפול טבעית וייחודית אשר מתבצעת על ידי מגע יד בלבד ללא שום עזרים נוספים. בשביל להתנסות בשיטה יהיה עליכם לפנות לאוסטאופט מוסמך אשר עבר הכשרה מקצועית מתאימה לטפל באנשים.

מה חשוב לדעת בנושא?

1. הטיפול מתאים לכל אחד.
מאחר ומדובר בשיטת טיפול טבעית אשר לא מלווה בתופעות לוואי היא נחשבת בטוחה לחלוטין לכל מי שמעוניין לקבל טיפול. הטיפול מתאים לתינוקות, לילדים, למבוגרים, לקשישים, לנשים להיריון… ממש לכולם.

2. רגע לפני הטיפול עצמו. אוסטאופתיה על מנת לקבל טיפול יעיל נוהג האוסטאופט לבצע אבחון ייסודי לפני שמתחילים את הטיפול עצמו. האבחון כולל בדיקות גופניות (לא חודרניות) בנוסף לסדרת שאלות שמטרתם לספק למטפל מידע נוסף על אורח החיים שלך. האבחון נחשב לחלק חשוב מאוד בטיפול ומטרתו לעזור למטפל לגלות את מקורה האמיתי של הבעיה, במקרים רבים הכאב הוא רק סימפטום אשר מבטא בעיה שיכולה להיות במקום אחר. יתרון נוסף של שלב האבחון הוא היכולת להתאים את הטיפול היעיל ביותר ביחס לבעיה האישית של כל מטופל.

3. עוזר לאנשים בכל העולם.
בשנים האחרונות שיטת טיפול זו צוברת תאוצה בקרב ישראלים רבים אשר מצטרפים לאנשים רבים מכל רחבי העולם אשר בוחרים באוסטיאופתיה לשיפור איכות חייהם.
מקורה של השיטה היא בארצות הברית והיא פותחה כבר מסוף המאה ה-19. לסקרנים מביניכם, אוסטיאופתיה פותחה על ידי אדם שנקרא אנדרו סטיל.

4. מטופלים רבים מעידים על תוצאות יחסית מהירות.
ישנם עדויות רבות של אנשים אשר הרגישו את יעילותה של השיטה מוקדם משציפו, לאחר מספר טיפולים בלבד הרגישו הקלה בכאבים.חשוב לציין שאין הכוונה שמדובר בשיטת טיפול שעושה פלאים וכל בעיה לגופה. כמובן שבריאות זה לא קסם וברוב המקרים מדובר בתהליך הדרגתי.

אז למי אוסטיאופתיה יכולה לעזור?

למעשה, אוסטיאופתיה מכילה בתוכה שיטות טיפול נוספות אשר נחשבות מאותה משפחה אשר מאפשרות לאוסטאופט לתת מענה למגוון בעיות שונות…

  • כאבי ראש כרוניים ומיגרנות.
  • בעיות במפרקים השונים והגבלות תנועה בברכיים, כתפיים, וכד'.
  • בעיות יציבה.
  • הפגת כאבים לנשים בהיריון והקלה לפני לידה.
  • בעיות נשימה נפוצות כמו אסטמה.
  • בעיות שקשורות בעמוד השדרה.

יעילות השיטה לכאבי גב וצוואר

אוסאטפתיה הוכיחה את יעילותה בעיקר בקרב אנשים שסובלים מבעיות הקשורות בעמוד השדרה.
הכוונה היא לאנשים שסובלים מסוגים שונים של כאבי גב בחוליות השונות וכמו כך כאלו שסובלים מפריצת דיסק, בלט דיסק, בעיות גב תחתון או עליון וכד'.

מאחר והצוואר נמצא בחלק העליון של עמוד השדרה במקרים רבים יש בעיה או הקרנה גם לאזור זה, גם במקרים אלו אוסטיאופתיה נחשבת לשיטת טיפול מומלצת.

סרטונים על טיפול באוסטאופתיה >>

כתיבת תגובה