עזרי שמיעה לגיל השלישי

עבור רובינו, הירידה בשמיעה היא חלק משמעותי מהחיים בשעה ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בשנים האחרונות יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים כך שגם אם השמיעה מתדרדרת, מיטב הטכנולוגיות יגרמו לכם להמשיך ולשמוע כראוי לאורך השנים ואפילו לרמה גבוה הנאה מהצגה או שמא תוכנית רדיו מבלי להגביר את עוצמת הווליום עד לגבול העליון.

לאו דווקא רק מכשירי שמיעה

באורח אינטואיטיבי, בזמן ש אנו חושבים על אביזרי שמיעה, אנחנו מקשרים זאת היישר למכשיר השמיעה שכולנו מכירים. זה נכון שמכשיר השמיעה הינו השיטה מספר אחת והטובה יותר מכולם בהתמודדות עם ירידה בשמיעה אמנם לא על השימוש בו לבדו ייפול דבר. ראוי לשלב יחד עם עזרי שמיעה נוסף על כך שימוש במספר אביזרי שמיעה אחרים ש ביחד משלימים את סדרת הטיפול שנקבעה ע"י קלינאית התקשורת שעזרה בבניית השיקום.

מבחר עצום של אביזרי השמיעה לשירותכם

הטכנולוגיות המתקדמות של העידן מאפשרות לנו לבחור בקרב כמות גדולה של אביזרי שמיעה אשר מותאמים אישית לכל אי נעימות ספציפית. אחד מ האביזרים הכי יעילים ופופולאריים אפשרי לקנות:

· פעמון דלת מוגבר חתימה מנורות חיווי.

· שעונים מעוררים בעלי צלצול חזק ומנגנון רטט.

· טלפונים מוגברים (צלצול ושמע).

· מגברי שמיעה לטלוויזיה ולרדיו – מגברים אלה הינם אלחוטיים (או לחילופין על בסיס Bluetooth) וכוללים אוזניות אישיות. באורח זה יתאפשר לכם ליהנות מתוכניות הטלוויזיה והרדיו האהובות עליכם ללא לעורר אחר חמתם של השכנים ושאר תושבי בית המגורים.

אביזרי שמיעה הם ככל הנראה עניין של בחירה בחיים יעילים וחופשיים יותר, יחד עם מכשיר השמיעה או שמא בלעדיו.

כבר ישנו בידכם אמצעי שמיעה?

והיה אם כבר הותאם למענכם מכשיר שמיעה, בוודאי תשמחו לדעת ש ישנם אביזרי שמיעה נוספים ש תומכים בשמירה על גבי המכשיר ופעולתו התקינה וכך גם לא מעט גאדג'טים שיעזרו לכם להיעזר בפלאי הטכנולוגיה המתקדמים כמו כל בני האדם :

· בודקי סוללות למכשירי שמיעה.

· תכשירים לייבוש האוזן וסילוק שעווה.

· סט ניקוי מכשירי שמיעה.

· אטמי אוזניים.

· אוזניות Bluetooth למכשירי שמיעה.

· מכשירי שליטה אלחוטיים למכשירי השמיעה וויסות רגישותם.

להעביר זמן בהצגה וליהנות ממנה, לשמוע הרצאות, שיחות ודיונים, ליהנות מתוכנית טובה בטלוויזיה או אולי ברדיו – אביזרי שמיעה יאפשרו לכם אחר כל אלו ויחזירו לכם את כל שמחת החיים בחזרה.

כתיבת תגובה