עיצוב אירועים ושולחנות

כל אירוע אשר אתם חוגגים ומארגנים דורש השקע רבה ויסודית. אנשים לא מחשבים את ההוצאות הכלכליות כיוון שמטרה של כולם היא להפיק אירוע יפה, מושקע והעיקר שיזכרו וידברו עליו עוד הרבה מאוד זמן. כל הדברים אלו נותנים לבעלי עסקים רבים אשר עוסקים בתחום האירועים, את הכלים והרעיונות לדברים חדשים ומיוחדים בשביל להתאים ללקוח כמה שיותר את השירותים שלהם.

אחד התחומים הנפוצים בתחום האירועים הוא עיצוב אירועים וכלים לאירועים. בהתחלה אנשים הסתפקו בנר או פרחים על השולחן אך עם הזמן דרישות עלו ואנשים כבר מעוניינים באגרטלים עם דגים, זרי פרחים עם סחלבים, פמוטים ועוד אין סוף רעיונות.

בנואש העיצוב יש המון קריטריונים שחשוב לקחת אותם בחשבון, כמו למשל:

  • מיקום האירוע (גן או אולם אירועים)
  • אווירה של האירוע (סגנון של אנשים, סגנון האירוע עצמו)
  • עונה של האירוע (קיץ/ חורף)
  • בחירת החברה לעיצוב אירועים

נפרט על כל אחד מהנקודות האלו- למה מיקום האירוע חשוב? כל מיקום של האירוע מיוחד בגלל משהו, אם זה גן אז ישנה צמחייה רבה וקישוטים שונים, אם זה אולם אז חייבים להתחשב במראו ובצבעים הדומיננטיים של המקום. אתם בוודאי לא רוצים אירוע שיזכיר את הצבעי הרמזור. כאן גם נוסיף שהרבה תלוי בחברה אשר תעצב לכם את המקום. מעצבים עם טעם טוב ומקצועיים ישאלו אתכם יותר על המקום האירוע שלכם במיוחד בשביל לקבל יותר פרטים וכדי לדעת עם מה הם צריכים להתמודד. הרבה מקומות לאירועים מציעים לכם גם את השירות של מעצבי הבית ולפעמים זה יכול לעזור כיוון שבן אדם אשר עובד עם מקום מסוים יודע מראש את כל החסרונות ויתרונות של המקום.

למה האווירה  של האירוע חשוב בעיצוב? אז התשובה היא, שכל האירוע מיוחד  בגלל דברים מסוימים, אם זה עדות המזרח או מערב, אם זה זוג שמתכוון לעשות חתונה בצורה מיוחדת ולא קלאסית או אם זה המוזמנים. אם למשל יש לכם באירוע יותר צעירים או מבוגרים, או אם זה אירוע של בר- מצווה או ברית. על יד כך העיצוב יהיה שונה והנושא של האירוע יגרום לחברת הפקות ועיצוב אירועים להתאים את העיצוב וכלים לאירוע עצמו.

עונה של האירוע- חורף או קיץ זהו גורם המשמעותי בעיצוב אירועים כיוון שלא כל הפרחים צומחים בכל עונות השנה וגם יש יותר אירועים בקיץ ועליכם לחפש את החברה לעיצוב  אירועים או חברת השכרת ציוד לאירועים מראש ומוקדם יותר מאשר בחורף.

בחירת החברה לעיצוב אירועים בעיקרון תצטמצם כאשר תדעו איפה אתם חוגגים, באיזה עונה ומה הדרישות שלכם. סינון זה ישאיר לכם רק מספר אופציות שמהם תצטרכו לבחור, והעיקר שאנשים המוזמנים וכמובן אתם תיהנו מהאירוע שלכם.

כתיבת תגובה