עיצוב אירועים חסכוני – באמצעות צמחים מלאכותיים

עד לפני כמה שנים צמחים מלאכותיים היו בעיקר פרחי משי זולים, עשויים מוטות פלסטיק שנראו מהרגע הראשון כמו משהו שקטפנו במפעל. היום מדובר במהפכה של ממש כשחברות המתמחות בייצור ובייבוא של פרחים וצמחים מלאכותיים איכותיים מציעות מגוון רחב של צמחייה שנראית ולפעמים גם מרגישה כמו המקור. את הפלא החדש הזה גילו כבר מסעדות, חנויות ובתי קפה שרוצים להוסיף צבע לחזית הבניין אבל לא רוצים להשקיע הון תועפות בגינון ובתחזוקה ורוצים מראה שפורח תמיד. גם בתחום האירועים אפשר למצוא יתרונות רבים לפיתוחים החדשים של צמחים מלאכותיים אלו.

איזה צמחים אפשר למצוא?

בין שלל הצמחים שאפשר לקנות היום תוכלו למצוא פרחים יפיפיים במגוון רחב של סוגים וצבעים. הפרחים האלו מגיעים גם באופן יחידני וגם בתוך סידורי פרחים שאפשר לרכוש מראש. לצד הפרחים אפשר למצוא גם עצים מלאכותיים במגוון גדלים שמגיעים בעציצים גדולים ואפשר למקם אותם גם בפנים וגם בחוץ. העצים יוצרים תחושה ירוקה, טבעית וכשהם ממוקמים בתוך אולם גם דרמטית מאד. אפשר ליצור באמצעותם נושאים לאירועים ולעטר אותם באורות ובעוד קישוטים.

מה בודקים לפני?

לפני שאתם קונים צמחים מלאכותיים לאירועים חשוב מאד שתבדקו שמדובר בסחורה איכותית. לא כדאי לקנות צמחים שלא נראים כמו הדבר האמיתי, קטנים מדי או גדולים מדי לאיזור האירוע ומרגישים לכם זולים ולא איכותיים. בחרו רק בספק שמייבא פרחים וצמחים מלאכותיים איכותיים שמי שייצר אותם הקפיד באופן מיוחד על עמידותם והמראה שלהם. תחשבו על המראה הכללי של האולם או הגן ותבחרו צמחים שאפשר לשלב באופן חוזר באירועים שונים ולהוסיף להם לפי ההזמנה של הלקוח צמחים בצבעים שונים שיתאימו למראה האירוע. בחרו גם בפרחים וצמחים בעלי צבעים נייטרלים.

היתרון – חסכון

היתרון הבולט של צמחים מלאכותיים לגני אירועים ולאולמות הוא כמובן החסכון. במקום הוצאה כספית קבועה על פרחים וצמחים שנהרסים ונובלים לאחר כל אירוע, ניתן לחסוך אלפי שקלים וליצור מראה לא פחות ירוק ומלבב. בפעם הבאה שאתם מארגנים או מעצבים אירוע גדול, חפשו ספק של צמחים מלאכותיים ותגלו עולם ומלואו של צבעים, צורות ודגמים.