עיצוב ואבזור בתי יוקרה

בתי יוקרה עם בריכת שחייה מעוצבת

לצד בית יוקרתי אנו מצפים למצוא גם בריכת שחייה גדולה ויוקרתית. לא מדובר כאן בעוד עבודה פשוטה של בניית בריכות שחייה מרובעות. בעבור בתי היוקרה מעוצבות בריכות בכל מיני צורות מיוחדות, בריכות עם קרקעית מעוצבת, חיפוי עץ סביב הבריכה, מתקני הצללה ותאורה מעוצבת. מחשבה רבה מושקעת בעיצוב המתחם החיצוני כולו. בני הבית עושים שימוש בבריכה בכל שעות היממה, התאורה מאפשרת גם רחצה לילית, מתקני ההצללה מיועדים לבילוי במתחם בשעות הצהריים החמות.

נציין כי פרט לשיקולים של עיצוב חיצוני, יש לשלב גם שיקולים של תברואה ובטיחות בבניית בריכות שחייה פרטיות. בכדי לקבל היתר בנייה מתבקש בעל השטח להציג תכנית עבודה מקצועית ואישורים על התקנת מסננים לטיהור המים בבריכה. במדינת ישראל ישנו תקנון לתחזוקת בריכות שחייה. התקנה של משאבות ומסננים להחלפת המים חיונית בכל בריכת שחייה. אי עמידה בנהלים חושפת את בעל הבריכה לקנסות וצו סגירה או הרחקה.

השכרת בתי יוקרה לתיירים

וילות יוקרתיות מושכרות בכל רחבי הארץ למטרת נופש, מסיבות, אירועים או צילומים. אם יש ברשותכם בתי יוקרה עם בריכה, ג'קוזי וחדרי שינה יוקרתיים, הנופשים בישראל ישמחו לשכור אותם מכם. וילות נופש נפוצות מאוד במושבים וקיבוצים באזור הצפון. הרווח הפוטנציאלי שאפשר להפיק מהווילות הללו מעודד את הקמתן. בכדי להשכיר את הבית בתעריף גבוה חשוב לשים דגש על עיצוב ואבזור המתחם. הנופשים מצפים למצוא בבית בריכת שחייה, אמבט ג'קוזי, מטבח מאובזר, מערכת קולנוע ביתית, מיזוג אוויר ותוספות כמו שולחן סנוקר, מערכת קריוקי, חדר משחקים לילדים ונוף משגע.

הסתכלו בקנקן ולא במה שיש בתוכו!

המעטפת החיצונית שמקיפה את בתי יוקרה חשובה לא פחות מהעיצוב הפנימי. בתי יוקרה שמכילים גם בריכת שחייה מעוצבת או בריכת זרמים יוקרתית, זוכים לשבחים רבים. אם אתם מעוניינים לשווק את הבית לתיירים ומסיבות, נחוץ לכם מתחם חיצוני מעוצב ומפנק. אל תשכחו להקיף את המתחם בגדר שתעניק לאורחים פרטיות.

הצבת גריל ברביקיו מהודר בחצר הבית אטרקטיבית גם כן בעבור הנופשים הישראלים. בשעות אחר הצהריים אפשר כבר להריח את הבשרים שנצלים על האש, ולשמוע את קבוצות הנופשים מתכוננות לקראת הארוחה. חשוב לזכור כי גם בתי יוקרה למטרת נופש, הם בראש ובראשונה בתים למטרת מגורים. שלבו גם שיקולים של נוחות בבחירת הרהיטים ועיצוב הבית, חדרי שינה נוחים, מטבח מרווח וסלון גדול ישפרו בצורה משמעותית את חווית האירוח.

כתיבת תגובה