עיצוב חלונות הבית


אור ובתים –

יש מישהו שעדיין לא שמע כיצד תמיד אנשים מקבילים בין בתים ודירות לבין קופסאות סגורות? כאשר באמת חושבים על זה, מבינים שהאנלוגיה הזאת לא ממש מופרכת; קירות הבית הסגורים והחלל הצפוף מעכירים את התחושה, וללא שום חלונות, המקום באמת יהפוך לקופסא שלאף-אחד לא יהיה ממש כיף להשתכן בקרבה.

מחירי תריסים – בשביל הבריאות הנפשית שלכם

זה שפוי בעיניכם לחיות בחושך ולא להיות בטוחים אם יש אור יום בחוץ? בלי יכולת לראות את קרני השמש הזוהרות? ואפילו בלי לשמוע את הציפורים השרות?

בית בלי שום חלונות, זה מקום ללא טיפת שמחה, בדיוק בגלל זה מומלץ מאוד להתקין חלונות שיוכלו להפיח מעט חיים בבית. תשימו לב שמס' קטן מדי של חלונות, התקנת חלונות זעירים, עשויים להפחית משמעותית את אור השמש של הדירה.

על תריסים חשבתם?

כשמדברים על חלונות, חשוב להזכיר גם וילונות ותריסים. תריסים ונציאנים מעץ, תריסים רומים – לא חשוב מה אתם מעדיפים, כל עוד יש כאלה. עם תריס, אפשר לוסת את אור השמש בדירה, ולמנוע מקרים שבהם יש שמש ישירה והתחממות של הבית.

אסור לשכוח כי חלון בבית גם יכול להיות קריאה לגנבים מזדמנים, לפיכך יש צורך לברר לגבי סורגים בשביל תחושת הביטחון. חלונות חזקים במיוחד, התקנת חיישני אזעקה ועוד מס' מתודות לא מורכבות עשויות בקלות לגרום לפורץ העתידי לוותר על ניסיון הפריצה ולנסות בית לא ממוגן.

תריס גלילה – עניין של טעם

בימינו ניתן להבטיח בלי להתבייש כי חלונות הבית הם לא רק דבר פונקציונאלי, שכן הם משמשים בתור רהיט קישוטי בכל מובן. אתם יכולים להשתמש בסוגי חלונות שונים בשביל עיצוב הדירה או הבית, זה יוסיף הרבה. חלונות צבועים, לדוגמה, מוסיפים משהו מאוד מיוחד, ובמהלך שעות השקיעה, כשהאור מסנוור, הבית כולו יואר בהילה מרשימה.

בשביל מידע נוסף על תריסי אלומיניום, לא צריך ללכת רחוק. הקישור http://www.ttcc.co.il/ מכיל טיפים לבחירת חלונות עמידים לבית. קדימה לעבודה!

כתיבת תגובה