עיצוב פנים באמצעות גבס


עוזבים את הדירה? חסר לכם צבע בחיים?

בחברה היום שלא כמו פעם, אנו זקוקים לשינויים בחיים בלי הגבלה. הטעם שלנו הוא דבר שמשתנה מעת לעת שתלויים גם ב האופנה שמשתנה ללא הרף – רק בפסח האחרון סיידנו את החדר בכחול והיום כבר ורוד פוקסיה הוא הדבר הבא. אז לא נצבע מחדש? כן ללא ספק!!

פשוט חייבים עיצוב גבס לסלון? להלן מספר נקודות למחשבה

לשמור על מראה הבית דורש לא מעט ולכן יהיה מומלץ שתחשבו על פתרונות ארוכי טווח.

חלוקה של החלל – מומלץ להשקיע הרבה זמן ומחשבה בנושא חשוב זה, חלוקת חלל בצורה נכונה אומרת תפקוד נכון של הבית ואידיאליציה לפי הצרכים שלכם. גם בבתים קטנים אפשר לנצל בצורה מירבית את השטח שברשותכם ולהתאימו לפונקציות רבות.

צבעים – צבע מעשיר את החלל והוא נמנה עם הדברים הראשונים שהעין שלנו קולטת כשמגיעים לדירה חדשה. חלק מהגוונים יכולים להיות עניין של טרנד. לכן, מומלץ לקחת את שירותיו של איש מקצוע בקי ועדכני ולבדוק אילו סוגים של צבעים יכולים להיות בטרנד עוד שנה. הקפידו והתאימו את צבע המשרד לאופי שלכם ולריהוט.

בניית קיר גבס – כי הגיע הזמן להשתדרג!

הדירה נראית נורא? היא חושבת שאתם חייבים שיפוץ? הכתמים על הקיר מצביעים לזה שהיא צודקת. רבים האנשים תמיד יגידו שזה שזה זמן לא טוב עכשיו ודוחים את הגדלת חדר הילדים. חשבו על זה, לא חלמתם פעם על להרגיש פאר של בית מלון כל יום בשבוע בדירה שלכם במקום לצאת לעוד נופש בתורקיה?

שדרוג הבית

אפילו אם רק עכשיו קיבלתם מפתח לדירה בבניין חדש, מוכרים את הבית או שהייתם רוצים לשנות את עיצוב הבית? צביעת הדירה, ביצוע תחזוקה שוטפת והקפדה על מראה מסוגנן יקפיצו את ערך הבית!!!

דירה מוזנחת וישנה תדחה קונים בפוטנציה ואילו נכס שעבר עבודות שיפוץ מהיסוד והשקיעו במקום זמן וכסף גם יעלה את רמת החיים וגם זה יקל עליכם למכור אותו בעבור סכום טוב יותר כשתרצו למצוא מקום חדש.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף על קבלני גבס המומחים? הכנסו לכתובת gvess.co.il/ ותוכלו לקבל פרטים מהמומחים בתחום – בית יפה לחיים יפים.

כתיבת תגובה