עיצוב פנים , עיצוב תדמית

מה לומדים במסלול ללימודי עיצוב פנים ? שאלתי את עצמי. מה כבר אפשר ללמוד במסלול ללמוד עיצוב פנים או עיצוב תדמית חשבתי לעצמי, עיצוב זה עיצוב והכל זה עניין של טעם. אני בטוח שאפשר ללמוד את ההיסטוריה של סגנונות העיצוב כמו שלומדים היסטוריה,

מה לומדים במסלול ללימודי עיצוב פנים ? שאלתי את עצמי. מה כבר אפשר ללמוד במסלול ללמוד עיצוב פנים או עיצוב תדמית חשבתי לעצמי, עיצוב זה עיצוב והכל זה עניין של טעם. אני בטוח שאפשר ללמוד את ההיסטוריה של סגנונות העיצוב כמו שלומדים היסטוריה, אבל לא ברור לי ממש מה יש ללמוד במסלול עיצוב פנים. החלטתי לגשת למחשב ולנסות לברר שאלה זאת ברשת. רשמתי בגוגל עיצוב פנים וישר הגעתי לכמה מוסדות לימוד אשר מלמדים תחום זה. קיבלתי הסברים רבים ומגוונים על תחום עיצוב הפנים ועל מה לומדים במסגרת הלימודים בלימוד עיצוב פנים או עיצוב תדמית. נאמר לי שלומדים על הצד המקצועי ומדגישים את מגוון החומרים אשר קיימים בשוק. דגש רב בלימוד עיצוב פנים הוא נושא הטכנולוגיות החדשות בתחום הבנייה והאדריכלות והבנת שיקולי בעלי המקצוע. תחום נוסף הוא כמובן לימוד של אסכולות עיצוב ואת ההתפתחות של התחום לאורך ההיסטוריה. לימודי אומנות הינם חלק חשוב נוסף בתוכנית ללימוד עיצוב פנים. מעצבי פנים צריכים להיות בעלי ידע בתחומי הציור הפיסול והארכיטקטורה. חלק נרחב מתוכנית הלימודים הינה בשטח עצמו, יציאה לסיורי שטח וטיולים בכדי לראות עבודות עיצוב פנים בכל רחבי הארץ. כמו כן התוכנית ממליצה לסטודנטים אשר יכולים לאפשר לעצמם לטוס לראות עבודות עיצוב פנים בחו"ל.
החלק החשוב ביותר בלימודי עיצוב פנים הוא כמובן החלק של הפרקטיקה. העבודה המעשית בסדנאות המקצועיות והעבודה מול לקוחות אמיתיים כבר בשלב הלימודים. כל תלמיד יקבל לקוח אותו ילווה וכמובן יעצב לו את העסק. את הפרויקט ילווה כמובן מעצב פנים מקצועי.
לאחר סיום הלימוד של מסלול עיצוב פנים מקבל כל תלמיד תעודה מקצועית בתחום עיצוב הפנים או עיצוב משרד . אני לא יודע מה איתכם אבל אני לפחות השתכנעתי שעיצוב פנים הוא עניין של מה בכך.

גולת הכותרת של רכישת הפרקטיקה המקצועית הנה העבודה המעשית והסדנאות המקצועיות. במסגרת העבודה המעשית תתנסו כבר משלב מוקדם של מסלול הלימודים בפרויקטים מלאים ועבודה אל מול לקוחות 'אמיתיים'. הפרויקטים המעשיים יתבצעו בחניכה צמודה של אנשי מקצוע ויהוו סימולציה מדויקת לחיים המקצועיים שמחוץ לחממה הלימודית.

הסדנאות המתקדמות מגיעות לקראת סיום מסלול לימודי עיצוב פנים. סדנאות אלו מרחיקות מעבר להכשרה הבסיסית המקובלת ומקנות לכם את הכלים להתנהל בשוק העבודה החל מהיום הראשון. הסדנאות המתקדמות כוללות את סדנת 'מקצועות' – סדנת התמחויות מקצועיות. ואת סדנת 'היום שאחרי' – פיתוח העסק העצמאי וההתמודדות בעולם ה'אמיתי'.

כתיבת תגובה