עיצוב פנים עם גבס


קיבלתם דירה בירושה ? חייבים לשפץ את החיים?

בחברה של העולם המערבי בימים אלה, אנחנו נמצאים ברדיפה אחרי שינויים בלי הגבלה. העדפות שלנו הן דבר משתנה וגמיש ובואו לא נשכח את הרצון להיות באופנה – רק שלשום שיפצנו וצבענו את המרפסת בתכלת ונכון להיום ורוד פוקסיה הולך הכי חזק. אז לא נטפט מחדש? בטח!

מעוניינים לשמוע על עיצוב נישות? להלן מספר נקודות למחשבה

שיפוצים זה לא זול ולכן עדיף לכם לחשוב על תכנון נכון לטווח הארוך.

תכנון חלוקה – כדאי מאוד להשקיע מחשבה, זמן וכסף בעניין זה, חלוקת שטח בצורה נכונה משמעותה ניצול נכון של החלל ויכולת מענה טובה לצרכיכם. אפילו אם הבית שלכם קטן ניתן להגיע למלוא הפוטנציאל של החלל שברשותכם כך שיקנה לכם את המירב.

צבעים – צבע מקפיץ את מראה הקירות והוא הדבר שישר שהעין שלנו נמשכת אליו כשנכנס למקום חדש. ישנם גוונים שיכולים להיות באופנה עכשיו ומחר כבר לא. ניתן להתייעץ ולראות אילו גוונים של צבעים ימשיכו ויהיו רלוונטיים. יש לחשוב על התמונה הכוללת ולהתאים את צבע הקיר לאופי שלכם ולריהוט.

הנמכות גבס – כי לחיים שלכם לא יזיק קצת צבע!

לבת זוג נמאס מההבטחות שלך שלא מתממשות? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? רוב הסיכויים שהיא צודקת. לא מעט אנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב ונמנעים מפתיחת קיר המטבח לסלון. עצרו ודמיינו, לא עדיף לכם להרגיש במלון מפואר כל יום בחיים בין קירות ביתכם מאשר לקחת עוד חופשה בתורקיה?

השקעה בדירה

זה ממש לא משנה אם רק עכשיו קיבלתם לידכם דירה חדשה, מוכרים את הפנטהאוז או שאתם ממש רוצים לשנות את מראה הדירה? הוספת אלמנטיים עיצוביים לדירה, הקפדה על תחזוק הבית ומראה מסוגנן יוסיפו לכם לשווי הדירה!!!

דירה שמעולם לא נצבעה תדחה קונים רבים ואילו בית שעבר עבודות צביעה והשקיעו במקום לא מעט גם יפיק לכם לכם הנאה מהמקום וגם תמכרו אותו בקלות ועבור סכום טוב יותר כשיגיע היום למכור.

הייתם שמחים לשמוע עוד על עיצוב פנים גבס? הכנסו לאתר הבית gvess.co.il/ בו תוכלו למצוא פרטים, טיפים, מחירים והצעות ממיטב אנשי המקצוע בתחום – בית יפה לחיים יפים.

כתיבת תגובה