עיצוב קירות גבס

בית יפה זה מקום שבו נעים לגור, לכן שומרים עליו נקי, ממלאים אותו עם חפצים בעלי ערך רגשי ואסתטי, מניחים בו ריהוט לפי הטעם ולאחר שיקולים רבים, ומארגנים את סביבת המגורים בצורה נוחה ויפה לעין. ומדי תקופה, אפילו שמים בצד קצת כסף לטובת שיפוץ קל, בכדי לעצב את ביתנו כמו שאנו רוצים ולהפוך את החלל לחלל המגורים המושלם.

האם אתם רוצים לשפץ את ביתכם הצנוע במחירים הוגנים, אך עדיין שייראה כאילו שיפצתם בעשרות אלפי ש'ח? בעזרת כמה לוחות גבס ולא הרבה צבע טרי אנו יכולים להפוך כל חורבה לארמון מפואר ויפהפה, ואפילו לא להוציא משכנתא על הבית.

מפתיע, אבל מבין נותני השירותים השונים בשוק, בעלי מקצוע המומחים לעיצוב קירות גבס ו- נישות גבס לטלויזיה מקבלים רק הערכה מינימלית. אומני גבס, שעיקר עבודתם עד לפני שנים מספר כללה בנייה ופירוק של קירות ארעיים, תופסים כיום חלק הרבה יותר גדול בשיפוצים עם בנייה של נישות בקירות, התקנת גופי תאורה כספוטים או מפזרי אור ואף פריטי ריהוט כגון מזנונים ומדפים אשר משתלבים בצורה אורגנית עם קיר הבית. הדבר דומה גם בנוגע לצבעים, אשר עם פיתוח שלל גוונים שונים, סוגי החומרים והאפקטים הקיימים, מסוגלים להזרים חיים חדשים לתוך כל חלל משעמם.

הנמכת תקרה גבס נותן את האפשרות לכל אדם שמעוניין לחדש את הבית או הדירה למלא את מבוקשו תוך זמן קצר ובהשקעה כספית מצומצמת:

באופן זה לדוגמה, צביעה מלאה של דירה לרוב לוקחת בין יום ליומיים, אבל היא גורמת לבית בקלות להראות עשר ואף עשרים שנה פחות מגילו. בניית נישות בגבס בקירות, מערכת מדפים, הנמכת תקרה, או הרכבת גופי תאורה פשוטים במבנה גבס גם היא תיקח קצת ימים מקסימום, וגורמת לחלל להיראות מטופח ומושקע, בתעריף נמוך ביותר.

אם בא לכם שביתכם ייראה הכי טוב, ואתם מעוניינים לעשות זאת בהשקעה קטנה של זמן וכסף, בואו למצוא בעלי מקצוע וכמויות של מידע שימושי בפורטל שלנו אז שיהיה לכם רק. קריאה מהנה!

כתיבת תגובה