עלויות שידת החתלה מקצועית

סטרס גדול שחשתי בו בתקופת הריוני הראשון נבע מן הצורך לגונן כהלכה על הפעוט שעתיד לקרוא לי אמא, כיצד אצליח למשל להוציא אותו מהבית ולהכניסו לרכב מבלי לאבד עשתונות?

לאחר השקעת מחשבה רבה ועיון רב באתרים מקצועיים החלטתי לפתע איך להתנהג – עליי לבצע קניית מוצרים לתינוק באופן ראוי, חכם ושקול. ככה ודאי אצליח להכין את עצמי להפוך לאם כמו שפינטזתי.

שידת החתלה

כיום, שוק מצרכי הפעוטות גדוש במגון רחב של פרודוקטים מיוחדים שבדרך כלל מעוניינים להתמקם כמובילים בין מתחריהם. למרות שייתכן ורובם ככולם באים עם תו תקן בטיחות המרמז על חוזק, אנחנו זוגות, אומורים וצריכים לזכור להתוודע אל הניואנסים בנוסף ומעבר לאינפורמציה בחוברת.

דוגמה טובה הינה הפעם בה צרכנו בכיליון עיניים אביזר ששמענו עליו המון הילולים מצרכנים שבעי נחת. אלא שלדאבוננו, נגלה שבדומה שלא לכל האנשים אותה התפיסה בקשר לסרטים, גם כך לא 100% מהזאטוטים מפיקים ברכה מהחפץ שציינו לשבח בעיתון. בדיוק בגלל זה אני ממליצה, הורים טריים, לבדוק חסרונות לפני הרכישה.

השגת אביזרי עוללים

הכלל המהותי שמוטב לדעת הוא הכלל לפיו צריך לערוך הפרדה מוחלטת בין דברים שמומלץ לרכוש, בתחילת הריונכם בניגוד לאביזרים שכדאי שיותאמו בדיוק לנתונים של הפעוט, ובגלל זה עדיף להתמהמה עם הקנייה שלהם.

בין אביזרים אותם כדאי לרכוש עוד לפני היוולדו של הנסיך אפשר לציין: שמיכה לתינוק, מיטה, מוצץ ועוד ועוד. הכי חשוב מכל המוצרים עמם עדיף להמתין ניתן להזכיר בפרט – בוסטרים.

בגלל מה מומלץ מאוד להשעות את הרכישה של הדברים הללו?

הגורם הבולט שבגללו כדאי שתשעו הנו סוגת המידות המשתנות של ההפעוט, פעמים לא מבוטלות, אנו מגלים כי גם אם אומרים על אביזר כלשהו שמיועד לגילאי ינקות -3, אך למרות זאת במבחן המציאות הוא לא במידה. כך לדוג' – מידי פעם נרכוש גרב על פי לתחושתינו, ולצערנו נגלה שהיא ממש לא מחמיאה ומתאימה.

רוצים לדעת עוד מידע ? הכנסו ל-מזרן פעילות ודעו לכם שישנם ידע ומידע בעלי חשיבות שיתרמו ללא ספק לנו, אמהות ואבות, להרגיש ולהיות בטוחים.

כתיבת תגובה