עלות אולם אירועים בדרום

היום הגדול מתקרב? חוששים מכל ההכנות? זה המקום הטוב ביותר להבין טוב יותר את כלל הסודות הבאמת חשובים בנושא אירועים… הינכם מוזמנים להתוודע אל תחום האירועים השונים: לוקיישן, הפקת אירועים ושמלות כלה!

נו, כבר מצאתם מקום לחתונה?

החלק הראשון על הפרק, הוא המיקום שבו תחגגו. זה יכול להיות גן ארועים, ויכול להיות בטבע. רק לאחר קבלת ההחלטה על המקום בו יתקיים האירוע, יהיה אפשרי לחשוב על תאריך החתונה, סגנון האירוע ולבסוף לבחור את כל אותם הדברים הקטנים שיהפכו את ליל החתונה לבלתי נשכח באמת. למה לא לפצוח במסע ההכנות?

לפי מה לבחור גן אירועים? אתם צריכים אולם אירועים?

מרבית הזוגות מתלבטים בינם לבין עצמם במשך חודשים לפני שהם מצליחים להכריע, ויש לכך הצדקה. גני אירועים נבדלים האחד מן השני בדברים רבים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, העיצוב במקום, סגנון ההגשה והכי חשוב – המיקום בישראל. חייבים להחליט מבעוד מועד איזה ארוע הייתם רוצים לארגן, זה יעזור לכם בחיפוש אחר האולם המושלם…

כאשר אתם באים לאולם חתונה בשביל להתרשם, מומלץ לשים לב לדברים הבאים: המקום מספיק נקי ומצוחצח? המרחב בכלל מספיק לכמות האורחים? כמה בדיוק מלצרים באמת עובדים במקום? איש לא צריך אוכל ממוחזר או, למשל, שירות לקוי… במטרה למנוע תקלות בזמן ליל החתונה, ודאו שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בכם!

בחרו נכון מלכתחילה!

את טקס החתונה תארגנו פעם אחת ויחידה (אנו מקווים…), בגלל זה פה זה לא מקום לפאשלות. אז כיצד מתכננים את זה בקלות? קודם כל – לא להתפשר לעולם על פרטים חשובים! לדוגמא, בהנחה וחלמתם על ארוע קסום, אז אין סיבה לא להגשים את החלום…

מה עושים לאחר מכן?

אם סוף סוף מצאתם אולם חתונות – אפשר להתחיל לשקול את כל הפרטים האחרים. לדוגמה עיצוב פרחים מקצועי… אם במקרה עדיין לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז מדובר על אומנות אמיתית. עם אנשי מקצוע אמיתיים המנוסים בעולם העיצוב ואסתטיקה, ניתן בקלות להביא לכך שהאירוע יהיה הכי מרהיב ואוריגינלי. בעזרת שימוש בפרחים יפים, למשל, אפשר להיטיב עם את הרקע של הארוע. האורחים שלכם שיבואו למסיבה ירגישו ממש מהרגע הראשון שהם באירוע מדהים ויבלו בצורה שעדיין לא יצא להם עד אז… לא שווה?

רק אחרי שסיימתם עם סוגיות העיצוב, באפשרותכם לדאוג לפרטים אחרים…

ללא מעט אנשים הייתה הזדמנות בעבר להיות באיזשהו ארוע. ארועים אלה הם כמעט תמיד זהים – פסטלים שמנוניים, שתייה זולה והפעלות משונות. אם ברצונכם להרים חתונה שונה, ישנו צורך בקמצוץ השקעה של משאבים ואפילו חדשנות. רק ככה ימשיכו לספר על החתונה שלכם לאורך זמן… איפה יש שירות לאירועים?

והכי חשוב זה המזון…

עבור רובנו הדבר המעניין היחיד זה המזון שתגישו. בחירת שירות הקייטרינג יש לה השפעה רבה על שביעות הרצון מאותו ארוע, לכן מאוד רצוי שלא להתפשר או לזלזל בבחירה הזאת. כדאי להשתדל לבחור רק בקייטרינג גורמה וצלחות במימדים סבירים. אף אדם לא מעוניין לצרוך אוכל זול או כזה שבא בצלוחיות מיניאטוריות. באמת שכדאי לבזבז קצת כסף כדי להיות בטוחים שהאוכל שיוגש יהיה טעים וכמובן משביע!

לא מוצאים אחוזת גן? תקליטן עדיין לא הצלחתם למצוא?

רק אחרי שהאכלתם את כל האורחים, ניתן גם לבדר אותם, ויש לא מעט דרכים לעשות זאת. ראשית כל, אין אופציה להעלות נושא כמו הילולה רצינית ואפילו לא להזכיר דיג'יי. יש סיבה לא להביא איזשהו תקליטן מקצועי? בעזרתו יש אפשרות להרקיד ולהקפיץ את האורחים במשך המסיבה… עליכם רק לבחור סגנון מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.

באמצעות כל המידע שנמצא פה, תכנון וארגון חתונה גדולה אף פעם לא היה פשוט יותר… לעצות טובות ועוד מידע – חזרו אלינו לכל מה שחשוב, לאירוע המשפחתי שלכם.שיעבור בשלום!

כתיבת תגובה