על אלכוהול ומה שמסביב

מסיבת רווקים תהיה בדרך כלל ברובה על טהרת האלכוהול (כמובן מעבר לתכנים הנוספים שבדרך כלל יהיו במסיבה שכזאת אבל גם בשבילם יהיה בדרך כלל צורך בהרבה אלכוהול), בשביל שאותה מסיבה תיחשב למוצלחת או לשלמה, ידאגו החברים של החתן שיהיו אחראים על ארגונה של מסיבת רווקים עבורו להרבה אלכוהול מכל המינים והסוגים שחס וחלילה יקרה מצב שמישהו מהנוכחים לא יסיים את הערב כשהוא שיכור לחלוטין (כמובן במסיבות מהסוג הזה צריך גם לדאוג שהם לא ינהגו חזרה הביתה באותו הערב או לנהגים תורנים שיסתפקו בקולה). אז איזה אלכוהול יהיה בדרך כלל על בר או על שולחן של מסיבת רווקים טיפוסית? (או אולי יהיה יותר קל לענות על שאלה כמו "איזה אלכוהול לא יהיה על השולחן באותה המסיבה?")

מסיבת רווקים – כל סוגי האלכוהול שתוכלו לדמיין

מסיבת רווקים בדרך כלל תכלול כמעט את כל סוגי האלכוהול שתוכלו להעלות על דעתכם החל מהמשקאות היותר קלילים: בירות מסוגים שונים ולעיתים גם בקבוק יין בכדי להרים כוסית לכבוד החתן לעתיד וכמובן שגם אלכוהול כבד יותר יהיה במסיבה: וודקה, ערק, וויסקי ועוד סוגים שונים של אלכוהול. כמעט ולא קיים סיכוי שבאירוע כמו מסיבת רווקים אחד המשתתף לא ימצא את סוג האלכוהול אליו הוא מתחבר או אותו הוא אוהב יותר (אלא אם כן מדובר במשתתף שלא בהכרח שותה אלכוהול, במקרה כזה הוא יוכל לשתות את המשקאות הקלים המיועדים כעיקרון לערבוב המשקאות האלכוהוליים: אשכוליות, תפוזים וכדומה).

מסיבת רווקים – רוב הסיכויים שלא תזכרו מה שתיתם

למרות שבדרך כלל מארגני מסיבת רווקים ידאגו לאלכוהול משובח באירוע מהסוג הזה, סביר להניח שאחרי המסיבה רוב המשתתפים יהיו כל כך שיכורים שכלל לא יזכרו מה הם שתו באותה המסיבה. היתרון של העובדה שמדובר באלכוהול איכותי יבוא לידי ביטוח בהאנג אובר של הבוקר שאולי ימנע מהם בגלל האיכות של אותם המשקאות. למרות חשיבותו של האלכוהול באירוע של מסיבת רווקים אין צורך להגזים ובשביל לא להיגרר להוצאות כספיות מיותרות כדאי לחשוב על מספר המשתתפים באותה מסיבה כשקונים את המשקאות.