על בוק בת מצווה ואטרקציות אחרות לאירועים

מתכננים בריתה? פתרון מושלם לחגיגה פרטית. יהיו פעמים בהן אנו חפצים לציין מאורע מסויים, אך מסיבה זו או אחרת, בלתי אפשרי להרים אירוע גדול מדיי. במצב כזה אפשר למצוא כמה מקומות אשר שמחים לערוך אירועים אינטימיים. במאמר שלפניכם נסכם את מה שתצטרכו ללמוד לגבי חגיגות פרטיות, ותדעו את כל התשובות לשאלות בנוגע לנושא בוק בת מצווה וכיוצא בזה.

מה אומר מבחינתנו מסיבה אישית?

במסיבות קטנות יחסית אין ממש שיקולים פיננסיים ודרישות גבוהות, אך בכל זאת עדיין נרגיש רוח שימחה וריגוש, בסגנון ארועים משפחתיים או ימי נישואין. תאמו את מספר האורחים על סמך החשיבות של האירוע ויחסית לגודל האולם. נראה כי בארוע אישי, הארוע יסתיים מוקדם, שלא כמו נשף לדוגמה, וכל הכסף שייחסך על מנות מיוחדות, מספר המוזמנים, מתָחזֵקים ואלמנטים נוספים – יילך על אלמנטים אחרים בארוע. מחפשים עוד מידע על בת מצווה רעיונות? נשמח לעזור.

מאיפה נתחיל לתכנן מסיבה קטנה?

בתור התחלה, חובה להעריך בקירוב מספר האורחים שצפויים להגיע, ולפי הנתון הזה – נסגור את היקף הארוע. שווה לכם להזמין אך ורק את אלה שאתם יודעים שישמחו להגיע ושלא עלולים להרגיז אתכם. חשוב שתדעו גם שאולם אירועים גדול מדיי יעביר בתוכו אפקט של דיסטנס בין אלו שיגיעו.

לאחר שסגרתם מספר החברים ובני המשפחה, אספו אפשרויות מומלצות מבני משפחה לגבי אולמות לעריכת האירוע. אפילו אם יש לכם המון לייקים על אחד המקומות, חשוב שתדברו בעצמכם עם מישהו מטעם האולם ולהגיע למקום לתת "אוקיי" משלכם. בסופו של דבר, זהו האירוע שלכם וחשוב שאתם הכי תהנו.

באירוע אישי דרושה השקעה מיוחדת דווקא בדברים הקטנים.

בזכות כך שבחרתם באירוע קטן מעוט מוזמנים – הסיכוי גבוה יותר להתאים לטעמם של חלקו הגדול של המשפחה והחברים: בְמקום האירוע, בפלייליסט, בשתיה וכיוצא בזאת. כתוספת, ניתן לפרגן לאורחים עם הפתעות מושקעות כמו, נגיד ממתקים מיוחדים, או הופעה כלשהי. בנוסף אפשר לקבוע ארוע רעיון, דוגמת חגיגת אייטיז, ולקבוע בהתאם את מוזיקת הרקע, אביזרי הלבוש ועיצוב המקום למוטיב האירוע.

כעת, כשיש לכם קצת יותר מידע בנושא אירועי בר מצווה, ודאי הבנתם בעצמכם שלאירוע קטן יש אופציה להיות אירוע מגניב; תלוי איך הכל מבוצע ובפתיחותם של האנשים. לעומת זאת, אם לא תתכננו טוב את הדברים הקטנים – אתם עלולים להתאכזב. הקדישו זמן לתכנן את הדברים שנראים שוליים… ובהצלחה!

כתיבת תגובה