על בחירת הובלות בצפון

מחפשים מובילים? קבלו רשימת טיפים פשוטים למעבר מהיר וקל.

לעבור דירה זה עסק לא פשוט. אחרי תקופה ארוכה סוף סוף מצאתם את הדירה המושלמת וכעת הגיע הזמן להכנס. על פי אילו קריטריונים בוחרים חברת הובלות בצפון? זו לא בעיה, במידה ועושים הכל חכם.

על פי אילו קריטריונים בוחרים הובלות בצפון? לאילו פרטים מומלץ להתייחס? קבלו כמה עצות שימושיות:

– הזמינו מובילים מקצועיים ואל תעבירו בעצמכם – נכון, אולי כרגע נראה לכם שזה יכול לחסוך הרבה כסף, אבל בסופו של דבר, אתם תוציאו יותר על משככי כאבים. ככה תהיו פנויים לפיקוח על תהליך המעבר. בנוסף לכך, כאשר מזמינים הובלות בקריות ניתן לבטח את התכולה במחיר יחסית נמוך.

– התעקשו לחתום על חוזה אשר מפרט את תעריף ההובלה, הסכם הביטוח בהעברה, שעת ההגעה ופירוט של החפצים המועברים. באופן זה, אם תתעורר בעיה, אתם כבר תהיו מכוסים.

– החליטו אם אתם מעוניינים לארוז את הכל בעצמכם, או שאולי אתם רוצים שחברת ההובלה תעשה זאת עבורכם. במקרה שזה לא מפריע לכם לתת למישהו זר לטפל לכם בדברים וכמובן, אם התקציב שלכם מאפשר זאת, זאת אופציה ממש טובה. מצד שני חשוב לזכור שאף אחד מלבדכם לא יעניק לחפצים שלכם את הכבוד הראוי להם…

– מעבר דירה זו הזדמנות אדירה להעיף דברים מיותרים מהבית. מומלץ לנצל את ההזדמנות לעשות סדר ולהעביר לצדקה את הרהיטים, כלי הבית ומכשירי החשמל שכבר אינם בשימוש.

– כיתבו באופן בולט וברור על הארגז לאיזה חדר הוא נכנס, כך תוכלו להקל על המובילים בפיזור הקרטונים בבית וכמובן, על עצמכם בעת הפריקה.

מעבר דירה הוא תמיד פתיחת פרק חדש בחיים, ולכן מומלץ להתחיל ברגל ימין. אז אם אתם מעוניינים לקרוא עוד על הובלות או לאתר מובילים, חזרו בקרוב לקרוא את הטקסטים הבאים על נושא מעבר דירה. המשך יום נפלא!.

כתיבת תגובה