על בייבי ג'וגר ומותגים נוספים

תקופת ההורות מתקרבת? אין לכם מושג כיצד להתכונן? קודם כל תנשמו ותרגעו, ממש אין צורך להיכנס לפאניקה. בתקופתנו לתכנן חדר יפה לפצפון זאת בכלל לא מטלה למקצוענים בלבד!

כשזוגות נהיים הורים הם ישר נחשפים לדאגות ובעיות שבכלל לא התמודדו איתן לפני כן. פתאום צריך לקנות סלקל, מזון שונה, להתקין מעקות מיוחדים ולבצע שינוי טוטלי באורח החיים שלנו. אפשר לומר בקלות שהחיים לפני הבאת הילדים לעולם הם שונים ופשוטים יותר מאשר החיים שמגיעים לאחר הלידה.

ראשכם כואב בגלל האפשרויות האינסופיות? אף פעם לא שמעתם על בייבי ג'וגר?

כל תחום הילדים עשיר במושגים שלא השתמשנו בהם עד כה. החל מהמוצצים לתינוק וכלה באביזרי הרכב ובלול הקטן שיהיו עם הקטן לאורך שנותיו הראשונות. לכן, כשהילד יגיע יהיה חשוב להשיג כמה רהיטים ואביזרים לבית.

אפשר לומר בוודאות שהגדלת המשפחה כרוכה בלא מעט כסף, לכן כדי לעשות הכל בצורה משתלמת, מבלי לקחת הלוואה, חשוב קודם כל לדעת מה חיוני ועל אילו דברים עדיף לוותר. בחנויות התינוקות ימליצו לכם בחום על לא מעט דברים; ריהוט, מנשאים מיוחדים בוסטרים לאוטו ועוד לא מעט מוצרי תינוקות. חלק מהם שימושיים בהחלט, אבל חלקם הם פריווילגיה ותו לא.

לא בטוחים לגבי בייבי סנס?

שימו לב היטב מהם המוצרים הנמכרים, חשבו ושקלו לעומק אם אותו מוצר שווה את הכסף. כמובן שאין צורך לרכוש לבית כל מה שיש בחנות, ככל הנראה את מרבית הדברים תוכלו להחכיר מקרובי משפחה שכבר ילדו.

בגלל שמדובר בילדכם, אתם תרצו עבורו את הטופ שבטופ, אבל בכל זאת חשוב לזכור שממש לא תמיד השמות הגדולים מייצגים את הפריטים הכי טובים. לרוב תג המחיר לא מייצג את רמת המוצר, ואפשר לבחור דווקא במוצרים פחות מוכרים.

צריכים עוד מידע? גידול ילדים זה עולם גדול, לכן מומלץ לקרוא ולהתכונן לשלב הזה בחיים. פה בבלוג באפשרותכם לקרוא וללמוד על מוצרים לתינוקות, ולדעת מה עומד לבוא. לידה קלה!

כתיבת תגובה