על הובלות ומעבר בית

תהליך מעבר דירה זה עסק לא פשוט. לאחר חיפושים ארוכים סוף סוף מצאתם את הדירה המושלמת ועכשיו הגיע הזמן להיכנס. על פי מה לבחור שירותי הובלות פתח תקווה? זה יכול להיות פשוט מאוד, אם עושים הכל חכם.

איך נכון לבחור חברת הובלות ברמת גן? לאיזה פרטים צריכים להיות ערנים? לפניכם כמה טיפים פשוטים :

– לא מומלץ להעביר את הדברים באופן עצמאי – אז אולי זה עולה יותר, אבל זה יחסוך לכם הרבה כאב גב. באופן כזה תהיו פנויים שהמובילים עושים את העבודה. ועוד, שאתם מזמינים שירותי הובלה אפשר לבטח את החפצים בהעברה בעלות זניחה למדי.

– הכרחי לחתום על חוזה שבו כלולים סך כל מחיר העבודה, הסכם הביטוח, מועדה ההובלה ואת כל תכולת הבית. חוזה מפורט בדרך כלל מונע את רוב הבעיות.

– חשבו האם לארוז את הדירה בעצמכם, או שהייתם רוצים שחברת ההובלות תעשה זאת בשבילכם. אם לא מפריע לכם לתת לאדם זר להתעסק לכם עם החפצים וכמובן, אם התקציב מאפשר, זו אפשרות ממש טובה. מצד שני חשוב לזכור שאף אחד חוץ מכם לא יעניק לחפצים שלכם את הכבוד הראוי להם…

– מעבר לבית חדש הוא ההזדמנות הטובה ביותר להיפטר מחפצים עודפים. מומלץ לנצל את ההזדמנות ולרוקן קצת ארגזים ולתרום את הספרים, הבגדים והרהיטים שכבר אינם בשימוש.

– כתבו על גבי כל אריזה מה נמצא בו ולאן הוא הולך, כך תקלו על עובדי ההובלה בסידור הארגזים ברחבי הבית וכמובן, על עצמכם בזמן הפריקה.

רוצים למצוא חברת הובלות רחובות במחיר הוגן? כדאי לכם לבדוק מחירים להתעניין לגבי השירותים המוצעים לבקש המלצות ולעשות הסכם מסודר.

קניית בית חדש זה דף חדש בחיים ועל כן כדאי להתחיל אותו על רגל ימין אז אם אתם מעוניינים לקרוא עוד בנושא מעבר משרד או להשיג חברת הובלות נשמח להזמין אתכם לביקור באתר שלנו לקרוא את המאמרים הבאים שלנו מעבר דירות תודה רבה!.

כתיבת תגובה