על הקטנת חזה

אין מישהו שלא אוהב להרגיש טוב, הרי לא קיימת שמחה מהנה יותר מתספורת מטופחת או בגד שנראה ממה טוב עליך ומבליט את האישיות שלנו (או מטשטש את החלקים שאנו פחות מרוצים מהם), העניין הוא ש בהמון מקרים הגיל והגנטיקה עוקפים אותנו בסיבוב, בנקודה הזאת מתחילים לחשוב על הרפואה האסתטית שנתונת לנו המון פתרונות לשיפור המראה שלנו ואתו גם הבטחון-העצמי וכל זאת מבלי לגרום ל חור בכיס.

מה אתם חייבים לדעת אם רוצים לעבור הרמת חזה? את מה לבדוק להלן מספר עצות שבעזרתן תוכלו לקבל את הדגשים החשובים ביותר.

חשוב מאוד לבקש לראות תמונות של ניתוחים של המנתח שיטפל בכם, זה הדרך הכי טובה בה יהיה יותר קל להתרשם מ ניסיונו ואפילו לראות ניתוחים פלסטיים שהוא ערך בעבר.

לעולם אין לנסות לבקר את תוצאת הטיפול שלכם שתי דקות לאחר הסרת התחבושת, יש להמתין בסבלנות בחלוף הזמן הנפיחות תחלוף והאף יקבל את צורתו הסופית.

ניתוחי אף- בימים לאחר שהאף מנותח מאד מומלץ לשמור על הראש מוגבה קצת בזמן ש רוצים ללכת לישון כדי להפחית הנפיחות והאדמומיות ולמנוע הצטברות נוזלים ובצקת באזור האף.

ללא משקפיים- אם גם אתם מסתייעים ב משקפי ראייה מומלץ לקנות עדשות מפני ש לאחר טיפול יש איסור להרכיב את המשקפיים לתקופה של ארבעה שבועת.

הגדלת חזה מחירים- חשוב לא לעבור הקטנה בחזה לפני שעושים דיאטת הרזיה שכן השדיים שלנו משתנים במהלך הורדה במשקל וצורת החזה עוברת שינויים מכיוון שכך כדאי לפני כן להסיר קצת משקל ורק לאחר מכן לבצע את ניתוח בחזה.

מרפאות רבות נותנים לכם לראות הדמיה טכנולוגית מומלץ לבקש מהמנתח שיציג לכם כיצד תראי עם השינוי ואחרי חודשים ספורים, באופן זה תרגישי בטוחה כי בחרת את המידה והצורה הרצויות.

מוכרחים למצוא עצות על הקטנת חזה? הכנסו לפורטל שלנו ובואו למצוא את כל הייעוץ והמחירים.

כתיבת תגובה