על קורסי השלמת בגרות במתמטיקה וקבלה לאוניברסיטה

ההורים לוחצים עליכם ללמוד? לא בטוחים איך תצליחו בחיים בלי בגרות?

אפשרי כי בתקופה זאת, הצלחה בבגרות היא אינה תנאי מחייב עבור קבלה לעבודה טובה, ובגדול בכלל לא מהווה אינדיקציה על תבונה, בכל זאת עדיין רצוי שהציונים שלכם יהיו טובים, פשוט כי זה מהווה נקודה לזכותכם בקוה"ח שלכם, ולפעמים אפילו חובה בהרשמה ללימודי תואר מסויים. מעוניינים לדעת הכל על השלמת בגרות במתמטיקה? המשיכו בטקסט.

איך משלימים בגרויות?

ככל שיותר זמן עובר לאחר שסיימתם תיכון – ככה יותר תתקשו להשלים בגרויות. לפיכך, יותר קל להתחיל כמה שיותר מהר. יש בארץ לא מעט מוסדות מוכרים שתוכלו להירשם אליהם. אינפורמציה נוספת על מוסדות לימוד אלה תמצאו לרוב בגוגל. אם אתם חיילים, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, ניתן לקבל מגוון הנחות והטבות על השלמת בגרויות.

זכרו שאתם כבר לא בתיכון, על כן, התייחסו לכל הנושא ברצינות המקסימלית והיו בוגרים, לא כמו כמו תלמידי בית ספר; בשלב הזה, כשאתם יותר בטוחים מה פחות או יותר אתם חפצים לעתיד שלכם, וקראתם אינפורמציה נוספת על נושאים מסויימים.

ומה בנוגע אל המבחן הפסיכומטרי?

הפסיכומטרי בנוי בפורמט שונה בתכלית מהפורמט של ציוני מבחן הבגרות. לפסיכומטרי משקל רב יותר מזה של ציוני הבגרות, והפסיכומטרי עצמו יותר קשה, זאת על אף העובדה שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על רמת חכמתכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית בוחן יותר את אופן התפקוד שלכם תחת מצבי לחץ, את הזיכרון שלכם ואת היכולת האירגונית שלכם.

גם אם מסיבה כלשהי נבחנתם וקיבלתם תוצאה לא גבוהה במבחן הראשון – זה לא אומר שאתם מטומטמים, רק שפשוט לא הלך בניסיון הנוכחי; כמו בטסט על רכב, רובנו לא נצליח להוציא מעצמם את המקסימום ולהוציא את הציון המתוכנן על הפעם הראשונה. לכן תמיד אפשר לגשם למועדים נוספים, כל עוד יש לכם מספיק כסף ועמידות מנטאלית ללמוד ולגשת לעוד מבחן. את התוצאה הגבוהה ביותר שתוציאו – ישמרו לעם 7 שנים.

בנקודה זו, כשקראתם מידע ממוקד יותר לגבי בגרויות בערבית, ואם אתם כבר יודעים מה אתם רוצים ללמוד ובאיזו עבודה אתם מעוניינים, מומלץ שתשתמשו בידע הזה עבור עצמכם: התחילו את אחד הקורסים, הוציאו ציון טוב, ושפרו את הדימוי העצמי שלכם!

כתיבת תגובה