פורום ניתוחי אף

אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים. אם תקחו קבוצת חברים ובני משפחה מחייכם, והגיוני שתגלו שלא מעט כבר עשו טיפול אסתטי כלשהו. וגם אם לא, ניתן לדעת בבטחון שהם שקלו את זה – במידה והם עדיין לא התקשרו לקבוע תור לטיפול… המבוכה הכרוכה באסתטיקה רפואית הפכה מזמן ללא רלוונטית – טכנולוגיה, הסדרי תשלום ומחירים הגיוניים, מידת מקצועיות והשאיפה להיראות ולהרגיש יותר טוב הפכו את הרפואה האסתטית לפופולרית יותר מתמיד.

הבחירה לעבור ניתוח פלסטי זה החלטה מורכבת, כזו שדורשת כוחות נפש רבים, סיבולת גופנית ובזמן תהליך ההחלמה, גם הרבה מאד סבלנות. חשוב מאוד שתבחרו במנתח מוכר, אחד שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו בעיניים עצומות והיכנסו לתהליך רק, אבל רק אם תהיו שלמים עם בחירתכם, כיוון שכל שינוי בגופנו הוא הרי שינוי לכל החיים.

מה כדאי לשאול כאשר רוצים לעבור טיפול קוסמטי, וממה להיזהר? מחפשים תיקון ניתוח אף? הנה כמה טיפים מועילים שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

– ניתוח אף: בכמה הימים הראשונים לאחר הניתוח, כדאי להגביה מעט את הראש בזמן שרוצים ללכת לישון, על-מנת להפחית הנפיחות, ובכדי למנוע הצטברות של נוזלים ובצקת באזורים סביב האף.

– במידה ואתם נעזרים במשקפי ראייה, יש לדאוג לעדשות ראייה, מפני שאחרי ניתוחי אף ייאסר עליכם להשתמש במשקפיים למשך ארבעה שבועת.

לניתוחי חזה: רוב המכונים מציעים הדמייה ויזואלית באמצעות מחשב. כדאי לבקש מהמומחה שידגים לך איך את צפויה להיראות עם החזה החדש שבחרת. ככה תהיי משוכנעת שבחרת במידות ובצורה הרצויות לך.

– עדיף שלא להפעיל לחץ או כוח כלשהם על הזרועות או החזה אחרי שעוברים ניתוח חזה, שכן הלחץ יכול להוביל להתרחבות הצלקות.

לטיפולי פנים: במידה והתחלתן בטיפולי בוטוקס לקמטים, מומלץ מאוד להתמיד בהזרקות פעם בארבעה-חמישה חודשים על מנת לשמור על המראה.

– בשוק קיימים מגוון רחב של כדורים מחומרים טבעיים היכולים לעזור בהורדת שטפי-דם אחרי ניתוח מתיחת פנים. בקשו מהרופא מידע בנושא.

תחום הניתוחים הפלסטיים הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד בנושא ניתוח פלסטי באף או על ניתוח אף תמונות, משתלם לקרוא את המאמרים הבאים שלנו שבנושא ניתוחי אף או לבקר באתר עלות ניתוח אף. והכי חשוב שתעברו את הטיפולים בסביבה בטוחה ושתהיו מרוצים מהתוצאות. רק בריאות ויופי!

כתיבת תגובה