פורץ מנעולים בירושלים: איך בוחרים נכון מנעולן בירושלים ?

מה הדרך הנכונה כדי לבחור בעל מקצוע ? ועוד לא סתם בעל מקצוע – מנעולן, שהוא בעצם בעל מקצוע שמחזיק במפתחות לבית שלנו (הרי הוא שכפל אותם), והוא בעל מקצוע שאנו צריכים להיות מסוגלים לתת בו המון אמון (החל מסוגיית המחיר, וכלה בסוגיית הביטחון)? בכך נעסוק במאמר הזה בקצרה.

קיימים מאמרים רבים בהם ניסה כותב המאמר להתחקות אחר הטיפים החשובים ביותר שכדאי ליישם בעת בחירת שירותים של מנעולן אך עד כה לא נעשה ניסיון לרכז את המידע לכדי מסמך מרכז אחד, וזה מה שננסה לעשות במאמר הזה. לפיכך, נציג את 4 הטיפים המרכזיים והחשובים ביותר בכל הנוגע לבחירה נכונה של פורץ מנעולים בירושלים:

1)  אל תתפשרו על מחיר. זה אולי נשמע מוזר שזהו הטיפ הראשון, אך מהניסיון שלי הרבה מאוד אנשים מצטערים מאוד בדיעבד על ה"חסכון" של כ-100 ש"ח, עליו הם שילמו ביוקר. התפשרות והזמנה של פורץ מנעולים שאינו בקיא ברזי המקצוע תביא כמעט בהכרח לנזקים, הרס וכאב ושברון לב לכם בעלי הנכס. לכן, כשאתם בוחרים מנעולן המחיר הוא כמעט לא פקטור. למה רק כמעט? כי כמובן שלא תסכימו לשלם כל מחיר מופקע. אבל פלוס מינוס 100 ש"ח זה לא מה שאמור לעשות את ההבדל.

2) בקשו המלצות ממשפחה וחברים. אם לא מדובר בעבודה בהולה, ויש לכם את הזמן הדרוש לשם כך, נסו לבקש המלצות ממשפחה וחברים. אין דבר יותר טוב מקבלת המלצה בנוגע אל מנעולן בירושלים שאינה ממישהו שהוא בעל אינטרס בדבר. כלומר, בניגוד לגורמים אינטרסנטים אפשר לסמוך על חבר טוב, או על קרוב משפחה שיעזור לנו לבחור בעל מקצוע שהוא היה מרוצה ממנו בפעמים שהוא התנסה בדבר.

3) אל תהססו לשאול את בעל המקצוע לגבי נסיונו בפריצת מנעולים. שאלו אותו למשל כמה שנים הוא בתחום, האם הוא מסוגל לבצע את העבודה הספציפית, האם הוא יכול לתת לכם התחייבות שלא ייגרמו נזקים ועוד. כמו כן מומלץ לבדוק האם אותו פורץ מנעולים פועל באישור של משטרת ישראל, ואם יש צורך אז גם האם יש לו רישיון עסק מעיריית ירושלים.

4) בקשו הערכת זמן להגעתו של אותו בעל מקצוע – נסו לברר תוך כמה זמן יוכל להגיע אליכם, והאם ינתן לכם פיצוי כספי מסויים אם הוא יאחר. כמובן שאין להגזים עם הדרישה לפיצוי כספי במקרה של איחור – כי במצב כזה אותו פורץ מנעולים בירושלים פשוט לא יגיע אם הוא מבין שהוא מאחר (הרי לא כדאי לו להפסיד כסף).

אלו היו הטיפים המרכזיים לבחירה. ומה הטיפים שלכם?