בית חולים וטרינרי מטפל בפחד אצל כלבים

החורף כבר כאן ואיתן הרעמים והברקים והסערה בחוץ. תופעה נפוצה בעיקר אצל הכלבים היא פחד מרעמים, כאשר הם שומעים את הרעמים החזקים בחוץ או שהם בורחים או שהם מתחבאים ומחכים עד שיעבור זעם. לא פשוט הדבר וכאשר רואים שמתקרבת סערה כדאי להיות ליד הכלב כדי שלא יחשוש, ללטף אותו ולהרגיע אותו וכאשר יש את הרעם לא לעזוב אותו לנפשו פשוט להיות שם בשבילו.

טיפול מונע של פחד יש דבר כזה

אם אתם מזהים מראש את הפחד הגובר אצל כלבכם בעת סערה עזה בחוץ כדאי להכין אותו מראש, כמו שיש אנשים שכאשר בלון מתפוצץ הם נבהלים ומאז הפחד של בלונים מתפוצצים קיים בתת מודע שלהם אותו הדבר אצל הכלבים. הם מפחדים ולא יודעים מה לעשות. אך אם נכין אותם מראש כמו אותו אדם הפוחד מפיצוץ הבלון כאשר הוא יתפוצץ זה יהיה פחות מבהיל. כדי שהכלב שלכם יתרגל לרעמים ותדעו שמדובר בתקופה חולפת כדאי להקליט או להשמיע לו מגוון רחב של סוגי רעשים כדי שברגע האמת הוא יזהה אותם ויידע שמדובר בסך הכל ברעם ולא משהו חמור יותר. הכנה מראש בהחלט עוזרת ומונעת מהכלב פחדים בעתיד.

אם בכל זאת הדבר נמשך ואף גובר כדאי לפנות אל בית חולים וטרינרי באר שבע ולקבל טיפול תרופתי כגון: ואליום שיכול מעט להרגיע את הכלב שלכם. מדובר על טיפול יעיל שמסייע . יחד עם זאת רצוי מאד להגיע אל בית חולים וטרינרי באר שבע ולקבל הדרכה בדיוק כיצד לתת לכלב שלכם את התרופה. קיימים סוגים שונים של תרופות גם טבעיות שיכולות לשפר ולעזור במצבי פחד וחרדה אצל כלבים.

בית חולים וטרינרי באר שבע ייתן לכם את כל התשובות

כדי להיות בטוחים ורגועים שאתם נותנים לכלבכם את הטיפול הראוי והנכון תוכלו למצוא מענה מקצועי ופרטני יותר בית חולים וטרינרי באר שבע, צוות המומחים ידריך אתכם כיצד יש להתנהג בזמן סערה ורעמים חזקים על מנת שתוכלו לעבור בשלום את החורף יחד עם חיית המחמד האהובה שלכם. למידע ופרטים ניתן לפנות אל מרפאה וטרינרית אורטו פט המספקת את כל המענה לתופעות אלו. לחצו כאן.

 

כתיבת תגובה