פטור אנגלית פסיכומטרי – איך מגיעים לזה

כל החברים כבר סטודנטים? רוצים גם להיות סטודנטים?

אפשרי כי בתקופה זו, הצלחה בבגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי בכלל לא מעידה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, ולו רק כי זה נראה טוב בקו"ח שלכם, ולרוב גם חובה בשביל להיכנס ללימודים אקדמאיים. מעוניינים במידע על פסיכומטרי לקויי למידה? בבקשה קראו עוד.

איך עושים זאת?

ככל שיותר זמן עובר אחרי שסיימתם בית ספר – יהיה לכם יותר קשה לחזור להשלים בגרויות. מסיבה זאת, יותר פשוט שתתחילו בפרוצדורה הכי מוקדם שאפשר. נמצאים מספר רב של מכוני לימוד שניתן להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות כאלה תוכלו למצוא בלי בעיה בגוגל וכיוצ"ב. אם אתם בסדיר, בקבע, או שהשתחררתם מהצבא לא מזמן, תוכלו לקבל הנחות והטבות רבות על השלמת בגרות.

רצוי שתפנימו שאתם לא ילדים, ולפיכך, התייחסו לנושא הזה ברצינות המקסימלית והיו בוגרים, לא כמו כמו תיכוניסטים; בעיקר כעת, כשאתם יודעים את כל אשר טומן בחובו עתידכם, והשגתם מושג רב יותר על הנושא.

ומה דעתכם על הבחינה הפסיכומטרית?

הבחינה הפסיכומטרית נערכת בדרך אחרת מהדרך של הבגרויות. לבחינה הפסיכומטרית קיים משקל יותר גדול מאשר ציוני הבגרויות, מה גם שהבחינה עצמה נוטה להיות קשה יותר, למרות שבחינה זו לא משקפת את מנת המשכל שלכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בא לבחון את הדרך בה אתם מתפקדים תחת מצבים מלחיצים, את הזכרון לטווח הקצר וניהול סדרי עדיפויות.

גם אם מסיבה כלשהי ניגשתם וקיבלתם ציון לא מזהיר במועד הבחינה הראשון שלכם – זה לאו דווקא אומר שאתם טיפשים, אלא שהפעם לא הלך במיוחד; כמו בדייט ראשון, רובנו נכשלים לממש 100% מהפוטנציאל ולהוציא את הציון הרצוי בהתחלה. אפשרי להמשיך ולגשת לעוד מועדים, במידה ויש לכם מספיק כסף וכוח רצון לעבור את המבחן שוב. את הציון הגבוה ביותר שתוציאו – אתם שומרים איתכם למשך שבע שנים.

כעת, כשרכשתם מידע יותר ממוקד בתחום פטור אנגלית פסיכומטרי, ובמידה ויש לכם מושג במה אתם מתעניינים ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, עדיף שתנצלו את הידע הזה לטובת עתידכם: הירשמו לקורס, שפרו את ממוצע הציונים שלכם, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

eti

כתיבת תגובה