פינות ישיבה לטעמך האישי

התחשבו בגוון השטיח, הקירות ועוד. כמו כן,רצוי ביותר למדוד את המיקום עבור פינות ישיבה כדי למנוע מצב של חוסר התאמה. רק לאחר מכן צאו לעבר היעד.

פינות ישיבה בהתאמה

הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה לכם נוח ותוכלו לשבת ולהירגע, כמו כן על מערכות הישיבה להיות יציבות ובטיחותיות. כמובן שעיצוב מערכת הישיבה חשוב גם הוא. אתם יכולים לרכוש מערכת סטנדרטית אשר תהיה מורכבת מדו מושב וכורסא או לחילופין כורסאות בעלות גודל שונה- כורסה אחת גדולה ואחת קטנה, ספת עור, ספות פינתיות, עגולות, ספות בעלות קווים, ספות בעלות מגוון צבעים ועוד.

חשוב להתאים את מערכות הישיבה למספר האנשים בבית –  אם אתם אנשי משפחה מרובת ילדים, רצוי שתרכשו ספות גדולות למניעת מחסור במקומות ישיבה, במידה ואתם גרים לבד או בזוג תוכלו להסתפק במערת ישיבה קטנה. במידה ואתם אוהבים לארח- רצוי שתרכשו מערכת ישיבה גדולה או לחלופין כיסאות לישיבה. כל בחירה כמובן לפי הצורך הפרטי שלכם.

היכן ניתן למצוא פינות ישיבה?

תוכלו למצוא את הריהוט הנחוץ לכם במגוון רשתות וחנויות. ביניהן: שאטו דאקס, אולטימה, ניקולאי, רילוקסון, טיב רהיטים, נגריית האמנים, נטורה, לובלינר, המרכז לאיכות השינה, עיצובים בעץ ועוד. תוכלו גם למצוא את הרהיטים המבוקשים בחנויות עודפים. זאת כמובן במידה ואתם רוצים לחסוך כסף. במידה ואתם אוהבים וקשורים לספות שלכם, רוצים לשמור אותן  אך לחדשן ,תוכלו לבצע ריפוד לספות. הריפוד אינו זול שכן הוא כרוך בעבודה וחומרים אך במידה והספה המיועדת לריפוד נקנתה ביוקר, יהיה המחיר שווה.

יש לי פינה ריקה כזו, מה לעשות?

כדי למנוע מצב של "קרחות יער" בבית תשמחו לשמוע על ריהוט משלים. תוכלו למצוא פריטים נהדרים רבים ולהניחם באותו החלל הריק והבודד. שידות וקונסולות עשויים לתפוס את אותו המרחב ולספק אווירה מיוחדת לחדר. אופציות נוספות עבור מילוי החלל הינן הדומים, פופים ועוד. בסופו של יום הרי אתם אלו אשר משתמשים  באותה פינת הישיבה, יושבים בה לבד או עם משפחה וחברים.

בצורה זו תוכלו ליצור את פינות ישיבה שיהיו מושלמות עבורכם וישקפו את טעמכם האישי . מערכת הישיבה נועדה עבורכם ואתם צריכים להרגיש בה נוחות. הגיע הזמןן,שנסו מותניים וצאו לבחירת אותו המקום המתאים לכם. כל זאת כדי שתוכלו לנוח לאחר ביצוע המשימה בשקט ובשלווה.

כתיבת תגובה