פנקסים וחשבוניות | פנקס קבלות עוסק פטור

פנקסים ושבוניות

גרףאור ירושלים דפוס דיגיטלי מעמיד לרשות לקוחותיו תבניות גרפיות מוכנות לעיצוב מגוון פנקסים וחשבוניות. מהיום, תוכלו לחסוך בזמנכם היקר על ידי עיצוב והדפסת פנקסים דרך האינטרנט. עיצוב והדפסת פנקסים מתבצע ב- 3 שלבים פשוטים בלבד. כל מה שעליכם לעשות, זה לבחור בפנקס המתאים לדרישתכם ולצרכיכם העסקיים, למלא את הפרטים הנדרשים, ולשלוח אלינו את הקובץ להדפסה. אנו נדאג להדפיס עבורכם פנקסים וחשבוניות על נייר איכותי תוך שימוש בצבעים עמידים. עיצוב פנקסים אונליין עוד מעולם לא היה כה פשוט ומהיר. ניתן לעצב פנקסים אונליין מכל מכשיר סלולארי חכם.

הזמנת פנקסים טלפונית

מעוניינים להפיק פנקסים בעיצוב אישי? תוכלו לפנות אלינו למשרדים והצוות המקצועי ישמח לקחת מכם את ההזמנה ובמידת הצורך לספק שירותי עיצוב גרפי מקצועיים לבקשתכם. אם אתם לא מתמצאים באתרינו, או צריכים הסבר לגבי סוג פנקס או חשבונית מסוימת, אנו תמיד עומדים לרשותכם. תוכלו לפנות אלינו טלפונית במידה והנכם זקוקים להזמנה דחופה ומעוניינים לחסוך בזמן.

פנקסי קבלות בגודל A5

אצלנו תוכלו להדפיס פנקסים וחשבוניות בכל גודל שתחשקו. תוכלו לעצב אונליין מגוון רחב של פנקסים בגודל A5. גרףאור ירושלים מספקת לנוחיות הלקוח תבניות פנקסים בגודל סטנדרטי העומד בקריטריונים המקובלים במשק. תוכלו להדפיס חשבוניות עסקה בגודל A5, חשבוניות מס קבלה בגודל A5, חשבוניות מס בגודל A5 ומגוון פנקסי חשבוניות וקבלות אחרים בגודל זה או בגדלים אחרים.

גרףאור ירושלים מציעה כל סוגי הפנקסים וחשבוניות לשימוש הלקוח:

  • פנקסי חשבוניות
  • פנקסי קבלות
  • פנקסים לעורכי דין
  • פנקס הזמנות עבודה
  • קבלות עוסק פטור
  • חשבוניות מס/קבלה
  • קבלות
  • חשבוניות מס
  • חשבוניות עסקה
  • הזמנות לעוסק מורשה
  • תעודת משלוח

קבלות עוסק פטור

אם אתם עוסקים פטורים ומחפשים להדפיס קבלות, כל מה שעליכם לעשות, זה להיכנס לקטגורית הקבלות ולבחור בעיצוב המתאים ביותר עבורכם. מלאו את הפרטים הנדרשים: שם החברה, כתובת, פרטי התקשרות ומספר עוסק מורשה. בחרו את הכמות המבוקשת של פנקסי חשבוניות (2יחידות, 6 יחידות, 10 יחידות ו- 20 יחידות) ושלחו אלינו את הקובץ להדפסה. לפני שליחת הקובץ להדפסה בחרו באחת משתי האופציות העומדות לרשות הלקוח: תוספת מקור + העתק 1, או תוספת מקור + 2 העתקים. אנו נדאג להדפיס עבורכם קבלות עוסק פטור בתוך יום עסקים בלבד.

ספר תקבולים ותשלומים

ספר תקבולים ותשלומים נועד לרישום כל התקבולים וכל התשלומים הקשורים להכנסות וההוצאות העסקיות בציון המסמך המבסס לתיעוד והתאריך. לפי הוראות ניהול ספרים של מס הכנסה, עסקים רבים מתחייבים לנהל ספר זה לצורך רישום ההוצאות וההכנסות במהלך כל חודש. ניהול ספר תקבולים ותשלומים מהווה את בסיס המידע לדיווח לגורמים הרלוונטיים. אצלנו תוכלו להדפיס ספר תקבולים ותשלומים לפי הצרכים העסקיים שלכם בתוך יום עסקים אחד.

mm

Kathy Naymark

בית דפוס דיגיטלי גרףאור ירושלים מציע מגוון רחב של שירותי דפוס איכותיים ומתקדמים המתאימים ללקוחות עסקיים ופרטיים. גרףאור ירושלים מספקת לארגונים וחברות עולם שלם של מוצרי דפוס דיגיטליים בפורמט הקטן והרחב, מתקני תצוגה המיובאים באופן עצמאי, שירותי גימור מקצועי בטכנולוגיות המתקדמות בעולם ומכון העתקות. חשוב לנו לתת מענה מדויק לצרכיו של כל לקוח בקשת רחבה של כל שרותי הדפוס הקיימים והכל תחת קורת גג אחת באיכות, מהירות ובעלות נמוכה.גרףאור ירושלים מזה 20 שנה פועל כמכון העתקות מקצועי עם שירות אישי לכל לקוח. לרשותנו מכונות הדפסה מהמתקדמות בשוק להדפסה מהירה, איכותית וחדה. מבין לקוחותינו אנשי מקצוע רבים: אדריכלים, מהנדסים מתכננים, משרטטים, יועצים ועוד. אנו מספקים שירותי העתקות איכותיים באמצעות מערכת אונליין מתקדמת שלנו. תוכלו לפתוח חשבון אישי באתר הבית שלנו ולנהל אותו. אין צורך להגיע פיזית אלינו למשרד! תוכלו להדפיס מוצרי העתקות ישר מהמשרד! יתרה מכך, אנו מפעילים מערך שליחים עצמאי המביאים להם את הזמנתכם בתוך 24 שעות בלבד.גרףאור ירושלים גאה במגוון המוצרים אותם היא יכולה להציע ולספק במהירות ללקוחותיה. גרףאור ירושלים דפוס דיגיטלי מתמחה מזה שנים רבות בייבוא, ייצור ושיווק מוצרי תצוגה וסטנדים לחנויות ואולמות התצוגה. אנו מציעים פתרונות תצוגה בהזמנה אישית לכל לקוח ומתחייבים לאיכות ללא פשרות!

כתיבת תגובה