פקסים חכמים – מכשירים משולבים מדפסת, סורק ומכונת צילום

פקסים כובשים את עולם התקשורת

ידעתם כי תקשורת באמצעות פקסים קיימת כבר כ-80 שנה. הפקס הראשון נשלח לפני כמעט 100 שנה והאחרון לפני פחות משניה. בכל רגע נשלחים ברחבי העולם אלפי פקסים בין משרדים, ארגונים, רשויות, אנשים פרטיים ועוד. עם השנים, עברו מכשירי הפקס לא מעט שינויים והתפתחויות. בניגוד למכשירים המסורבלים ששימשו אותנו בשנות השמונים והתשעים, כיום כבר אפשר למצוא מכשירי פקס למשרדים עם מכונת צילום, סורק מובנה ומערכת הפעלה חכמה. המכשירים החדשים מהווים הרבה יותר מאמצעי להעברת מידע כתוב ממקום למקום.

השימוש בדואר אלקטרוני ושאר שיטות תקשורת שמתבססות על רשת האינטרנט, מפחית את השימוש במכשירי הפקס. אך ישנם עדיין מקרים בהם אותו מכשיר פקס ידני הוא היחיד שיכול לבצע את הדרוש לנו. בעלי משרדים אינם ממהרים להוציא מכלל שימוש את אותם פקסים שמשמשים אותם נאמנה מזה תקופה ארוכה. מכשירי פקס מהווים גם היום אמצעי תקשורת מרכזי בעבור בתי עסק, משרדי ממשלה, עסקות בינלאומיות, שליחת קורות חיים והעברת מידע או הצעות מחיר בין שני גורמים.

מה מציעים לנו פקסים חכמים?

בניגוד למכשיר הישן שנהג לצפצף את אותו צפצוף צורם בכל הפעלה, מכשירי הפקס המודרניים שקטים ונוחים יותר. כיום כבר אין צורך להחליק את הדף אל תוך המכשיר או לקבל תכתובות מודפסות על נייר טרמי מגולגל. המכשירים המודרניים משמשים גם כמכונות צילום, הם מדפיסים את הפקסים בזה אחר זה על נייר איכותי.

אם אתם מחפשים פקסים משולבים ואיכותיים, כדאי יהיה לבחור במכשיר פקס משולב עם מדפסת לייזר. המכשירים הללו אידאליים בעבור משרדים גדולים בהם נעשה שימוש רב במכשיר הפקס. בהשוואה למכשירים אחרים, מדפסת הלייזר חסכונית, עמידה, אמינה, מהירה ונוחה לשימוש. ממשק התפעול של הפקסים ידידותי למשתמש. גם עובדים שפחות מסתדרים עם מערכות מחשוב מצליחים לתפעל את המכשיר ולשלוח פקסים או לצלם מסמכים ללא כל קושי.

פקסים חכמים מציעים לבעליהם את האפשרות לייעל את תהליכי העבודה, להימנע מהדפסת מסמכים מיותרים, לחסוך בזמן ולצמצם בהוצאות. כאשר מגלים את היתרונות הרבים שמביאים עמם המכשירים החדישים, מגלה בעל העסק כי רכישת המכשיר המשולב מהווה השקעה חכמה וחסכונית בטווח הקצר ובטווח הארוך. צעידה קדימה עם הטכנולוגיה החדישה מומלצת לכל בעלי העסקים. שימוש במכשירים ישנים פוגע בתדמית של העסק ומגביל את אפשרויות התקשורת ושיתוף המידע מחוץ לארגון ובתוכו. אלו שלא מקפידים להתעדכן עלולים למצוא עצמם נשארים מאחור והופכים הרבה פחות רלוונטיים.

כתיבת תגובה