פרחים – המתנה האוניברסלית

בין אם לאשה או לגבר, לצעירים או למבוגרים, לאירוע שמח או עצוב, נראה שמעולם לא נס ליחה של המתנה העתיקה, הפשוטה, היפה והריחנית – פרחים. יש משהו בסידור פרחים צבעוני ומלא ניחוח מתקתק שפשוט עושה לנו טוב על הלב.

פרחים מדברים בשפה אוניברסלית

מהם הזמנים שבהם נהוג להזמין משלוחי פרחים, או להעניק פרחים כמתנה צנועה ומלאת הערכה לאם יקר?

יום נישואין – אין ספק שזוהי העת המסורתית והנפוצה ביותר, יותר מכל תכשיט, בונבוניירה או מתנה אחרת, לפרחים תמיד שמורה פינה חמה בלבנו.

יום האהבה – שלוחה של הסעיף הקודם, בין אם מדובר ביום האהבה הלועזי או ט"ו באב היהודי, אין דבר שמביע את רגשותינו טוב יותר מאשר זר פרחים יפהפה.

יום האם – אמא יש רק אחת, ואמנם עם השנים יום זה הפך בהדרגה ליום המשפחה, ואז אף לשבוע המשפחה, אך מקומה של אמא תמיד זכור ולכן זהו הזמן המושלם לומר שזו שילדה, גידלה ותמכה לאורך כל הדרך, שאנחנו אוהבים אותה.

חגים – ראש השנה ופסח הם שני חגים שבהם יש עלייה משמעותית בהזמנת משלוחי פרחים, כמתנה צנועה למשפחה שמארחת אותנו בחג. מארחים בעצמכם? הכינו את האגרטלים שיוכלו להכיל מספר זרי פרחים.

תודה והוקרה – רוצים להודות למישהו? מעניקים מתנה למורה מוערכת או שהייתם מעוניינים לבטא את גאוותכם בבן או בבת? פרחים הם הפתרון המושלם.

להולדת תינוק – כמתנה ליולדת שמביעה הן את שמחתכם בשמחתה והן את דאגתכם לשלומה בתקופה מאוד מעייפת…

אבל – לצערנו, פרחים הם גם המתנה המתחשבת שמביעה עבורנו את ההזדהות בצערם של אבלים, לרוב בדמות פרחים לבנים וצהובים, שמכניסים קצת יופי ואור במהלך תקופה קשה.

מחפשים חנויות פרחים בסביבת מגוריכם? היכנסו לאתר www.roses4u.co.il/ ולמידע על שירותים שימושיים אחרים לבית בקרו ב: thefixer.israel-blogs.net/

כתיבת תגובה