פרחים מעבר למילים

פרחים מעבר למילים

להעניק פרחים כמתנה לרגל אירוע ואפילו סתם כדי להביע חיבה זהו מנהג נפוץ מאז ומתמיד, ישנו משפט סיני עתיק שאומר כי ריח ניחוח דובק ביד הנותנת פרחים.

מלבד יופיים פרחים הם סמלים תלויי תרבות על כן משתמשים בהם כמתנה שיש לה ערך מוסף, שכן היא מאפשרת להביע רגשות מעבר למילים.

ישנן הרבה פרשנויות לפרחים שמוענקים כמתנה, זר פרחים של ורדים אדומים או ורד אדום יחיד, לא יתפרשו לשתי פנים בצד המקבלת, לכן נהוג להעניק אותם לאלו שאוהבים אהבה רומנטית. אך מה לגבי המשמעות של הפרחים שאנו מציירים?

על פי הגרפולוגיה אנשים שיבחרו לצייר דווקא פרחים הם  אנשים חמים ובעלי חוש אסתטי מפותח. ככל שאדם צייר יותר פרחים כך יש לו יותר חברים ואנשים אוהבים.

להלן כמה  פרמטרים עיקריים שיסייעו לכם  לפרש את ציורי הפרחים,

יש חשיבות למיקום הפרח וגודלו הם מעידים על מידת ההערכת העצמית של בעל הציור,

פרחים גדולים מעידים על בטחון עצמי גבוה או לחלופין חוסר ביטחון שמתבטא בצורך עז בהפגנת ביטחון עצמי.

ביחס לגודל הדף, פרח קטן ביחס לדף יעיד על ביישנות ומופנמות.

אם הפרחים מצוירים על כל הדף, הדבר יכול להעיד על שתלטנות.

פרחים שמצויירים בפשטות רבה מדי ללא פרטים יכולים להעיד על ריקנות ואילו פרחים שניכרת השקעה בשרטוט שלהם מעידים על חוש אסתטי גבוה ויצירתיות.

פרחים שמצויירים לכיוון ימין יעיד על מצייר שער לסביבתו ומעורה בה, הדבר יעיד על מוחצנות והזדהות עם דמות האב. לעומת זאת, פרחים שמצויירים לצד שמאל מעידים על מופנמות,עבר כובל וקשר הדוק לדמות האם.

כמובן שכדי להגיע להבנה מעמיקה יותר צריך לבדוק ניואנסים נוספים, למשל אם לא קיימת "פריצה" מתוכננת של תנועה  בתוך הקו המצוייר וכדומה

פרחים ומשלוחים

ניתן היום למצוא משלוחי פרחים בכל הארץ כאשר במרכז הארץ ניתן למצוא מגוון משלוחי פרחים במרכז, כמו משלוחי פרחים בתל אביב או משלוחי פרחים ברעננה או משלוחי פרחים ברמת גן או משלוחי פרחים בהרצליה או משלוחי פרחים בפתח תקווה משלוחי פרחים בבת ים או משלוחי פרחים בחולון וכמובן בעוד ערים רבות במרכז.

כתיבת תגובה