פרסום בפייסבוק לעורכי דין –  5 עצות עשה ואל תעשה לפרסום אפקטיבי

פייסבוק היא אמצעי נפלא לכל משרד עורכי דין כדי לקבל פרסום, חשיפה ומיתוג בקרב קהל לקוחות פוטנציאלי כמו גם בקרב קולגות למקצוע. יש רבים שמתנהלים נכון ברשת החברתית הגדולה ויש אחרים שעושים טעויות שאין מהן דרך חזרה. חשוב לדעת מה לעשות ועוד יותר מה לא לעשות כדי לקבל פרסום אפקטיבי.

כל עורך דין יודע שהיום קשה לקבל פרסום אפקטיבי בלי דף עסקי ברשת החברתית של פייסבוק. כל ישראל גולשים ברשת ולכן גם קהל הלקוחות הפוטנציאלי נמצא שם. התנהלות נכונה של פרסום בפייסבוק תבטיח חשיפה ומיתוג בעלי ערך רב הן בקרב מי שעשויים להפוך ללקוחות והן בפני קולגות למקצוע שיכירו את השם שלכם (או של המשרד) ואת המקצועיות שלכם.

איך מצליחים עם פרסום בפייסבוק לעורכי דין?

פרסום בפייסבוק לעורכי דין הוא בעל יתרונות רבים ותועלות מוכחים מצד אחד, אך יכול גם לגרום לטעויות שיובילו לתוצאה הפוכה מזאת שתאם מקווים לה. לכן, חשוב לשמור על התנהלות נכונה ומקצועית ברשת כדי להשיג את התוצאות המקוות.

אלו הם 5 טיפים להצלחה של עורכי דין בפייסבוק:

  • פתיחה של דף עסקי – הדבר הבסיסי ביותר שיש לעשות הוא פתיחת דף עסקי בפייסבוק. באמצעות דף עסקי תוכלו להפריד בין דף הפרופיל האישי שלכם והחיים הפרטיים שתאם מנהלים ובין הפרסונה המקצועית שאתם מייצגים בתור עורכי דין ובעלי מקצוע מכובדים. פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא מהירה וקלה לביצוע.
  • תמונה שווה אלף מילים – המשפט הישן הזה רלוונטי מתמיד. חשוב לבחור תמונה ייצוגית שמציגה אתכם כעורכי דין מכובדים ורציניים. התמונה הזאת תרוץ ליד כל פוסט שתעלו או תגובה שתבצעו בדף שלכם או בקבוצה כלשהי. כמו כן חשוב לבחור תמונת נושא (תמונה ראשית של הדף) שמציגה את המשרד ו/או אתכם בצורה ייצוגית ככל שניתן.
  • העלאה של תוכן מקצועי – כעת, כאשר יש לכם דף עסקי בפייסבוק, עליכם להעלות אליו תוכן שיעניין את הגולשים שמבקרים בדף ולהבטיח ניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה מקצועית ושוטפת. חשוב להעלות תכנים עם ערך, טיפים, מידע וחדשות מעולם המשפט בכלל ומהתחום בו אתם עוסקים בפרט. עורכי דין לדיני משפחה יתרכזו בתכנים של עריכת צוואות, ייפוי כוח מתמשך, גירושין וכן הלאה. כמו כן מומלץ להציג את הפן האישי והאנושי של המשרד עם תמונות שלכם מכנס מקצועי, סיום קורס כלשהו או מכתב תודה של לקוח מרוצה וכן הלאה. אין כמו חיבור אישי כדי להוביל אליכם לקוחות חדשים.
  • השתתפות בקבוצות מקצועיות – אחת הדרכים להפוך לאוטוריטה בתחום שלכם או לפחות לכזה שנתפש כמקצועי בתחומו היא באמצעות השתתפות פעילה בקבוצות פייסבוק שונות. יש אינסוף קבוצות פעילות בפייסבוק וחשוב להצטרף לכאלו שעוסקות בתחום המשפטים בעיקר. אפשרות נוספת היא להיות פעיל בקבוצה אזורית (תושבי חיפה, הורים בקריות וכדומה) אם היא מכובדת ומאפשרת שיח רציני וענייני ולאו דווקא במה לפרסומות מסביב לשעון.
  • לא לשדר יהירות – אחת הטעויות הנפוצות של עורכי דין בפייסבוק היא מענה יהיר או מתנשא שפוגע לא רק בצד השני אלא גם גורר יחס שלילי מגולשים אחרים שנחשפים לכך. חשוב להיות עניינים ורציניים ולכבד כל שאלה של גולש או כל מענה אחר של עורך דין, גם אם אינכם מסכימים אתו. כמו כן כמובן שחשוב שלא לערב עניינים של דת, פוליטיקה, גזע או מין ללא קשר ענייני לפוסט כלשהו.

לסיכום דבר נציין שפייסבוק היא פלטפורמה מושלמת לפרסום עבור עורכי דין וכל שיש לעשות הוא להתנהל בה נכון, בצורה מכבדת ועניינית עם תוכן רלוונטי.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה