פרסום על קופסאות

לארוז את זה למתנה? העולם נמצא בעידן אשר בו כל מוצר מתפרסם, דוחפים לנו מסרים פרסומיים בכל הזדמנות ואין לעין שלנו רגע דל. אם נדייק, מחקרים מצביעים שהאדם הממוצע סופג עשרות של מודעות פרסומת כל 24 שעות! גם אם הכוונה לפרסומות בצמתים מרכזיים, תשדירים ברדיו או ברשת – אנחנו סופגים כמויות גדולות של אינפורמציה עודפת, שהמוח מסנן לבד.

אילו דרכים יעילות יעילות נוכל להפעיל, שיובילו אותנו כמפרסמים לתוך התודעה של הצרכן? הדפסת אריזות היא בחירה מוצלחת. מייד נפרט למה כדאי.

היתרונות של קופסאות

אנשי הפרסום מנסים נון-סטופ להגות שיטות שיווק, שקהל היעד טרם ראה. שקית ניילון מעוצבת או מארז ליין זו אפשרות מיוחדת לפרסם את המוצר, כי אסטרטגיית שיווק זו – לא משתמשת בפורמטים מקובלים, של טלוויזיה או הסמארטפון.

המוח המופלא שלנו התרגל לסנן את הפרסומים הבנאליים באופן אוטומטי. ומכאן, הרעיון הייחודי של הפצת המוצר בדרך לא בנאלית – מושך תשומת לב ומעורר עניין.

לקוחות פוטנציאליים מוחקים חסויות באופן מודע לחלוטין, בסיוע ממירים חכמים או פשוט באמצעות הזזת המבט מהפרסומת. כשהמפרסם נותן ללקוח פריט שבא בתוך שקית מעוצבת, הלקוחות די נאלצים להתייחס לפרסומת.

מה המאפיינים של הקופסא המעוצבת?

לעומת אריזות רגילות, השקית הדקורטיבית תהיה בגודל שונה, מעוצבת בסגנון שונה ויתכן שגם עשויה מחומרים אחרים. הכל בשביל למשוך את העין. ההיגיון הוא שאריזות מעוצבות יעוצבו בסגנון ספציפי – כדי שיוכלו להעביר את הכיוון הפרסומי של המוצר שנקנה. העיצוב יכול להתבטא כמארזים לטייק-אוואי, מארזי דבש לראה"ש ושלל צורות אחרות, על בסיס התקציב והקמפיין השיווקי.

לא רק למשווקים

הביטוי קופסאות מתנה לא בהכרח רלוונטי לגופים המפרסמים בלבד, כי אם אפילו ללקוח פרטי; אפשר להזמין מתנה לט"ו באב בתיבה מעוצבת במיוחד, צמידים בקופסא מיוחדת, או גם אריזות מרהיבות לבקבוקי יין. מארזים כאלו אפשרי לסגנן יותר במדבקות או לבבות, שיהיו על סמך הרעיון של המתנה.

ודאי שהעיקר זו המתנה עצמה, אך תתפלאו לגלות כמה כוח פרסומי מכילה האריזה.

כתיבת תגובה