פרקטים – שיטות לרכישה נכונה

בעבר, פרקטים שימשו בעיקר למגרשי כדורסל, מבני התעמלות או למבני פאר. היום הפרקט הפך להיות פרודקט נפוץ הנמצא בהפרקט היום נהייה מוצר שנמצא בהרבה בתים.בתקופה זו עיצוב בתי המגורים הוא בהחלט נחוץ אחד החלקים שמייחסים סגנון מיוחד הוא הפרקט שמעניק עיצוב מדהים לאותם הבתים.

פרקטים – דוגמאות של שלושה סוגי פרקטים

  • · פרקט מעץ טבעי – פרקט מעץ אמיתי הוא פרקט יחודי שמעניק לכל מרחב אווירה חמה ויוקרתית,הפרקט מעץ טבעי עשוי משלושה רבדים של עץ המחוברים זה לזה.

    · פרקט גושני – זה הוא סוג הפרקטהכי יקר. הפרקט הזה מורכב מעץ אמיתי והוא כולל בתוכו שלושה רבדים כאשר כל רובד בעובי של שני סנטימטר.

    · פרקט למינציה – פרקט מוזל ויוקרתי, אך בעל יתרונות רבים. פרקט למינציה מורכב מנסורת מכווצת מצופה בחומר סינטטי. פרקט למינציה מבחינת המחיר הוא זול יותר מאשר פרקט מעץ, פשוט לניקוי וכולל איתו גוונים וצורות רבות.


פרקטים – המלצות לקנייה בטוחה

  • · כשאתם רוצים לרכוש פרקט מוטל עליכם להגדיר את הסכום הכספי ואת הדרישות. כאשר אתם רוכשים פרקט לחדרי ילדים עדיף לרכוש סוג פרקט למינציה זול יחסית ולא לבזבז הרבה כסף על פרקטים מעץ.

    · כשתרכשו פרקט כלשהו כדאי להתחשב בבלאי ובחלק הלא מנוצל ולרכוש כעוד עשרה אחוז יותר מהכמות הנדרשת.

    · כדאי לקנות סוגי פרקטים בחנות מסחרית המתמחה בתחום. היום בחנויות רבות של שטיחים, וילונות ועוד משווקים גם סוגי פרקטים. קנייה בחנות העוסקת אך ורק בתחום הפרקטים תשמור על רכישת פרקטים איכותית ומקצועית הרבה יותר

    · כאשר רוצים לקנות פרקט נחוץ לברר מי יעשה את ההדבקה,ישנם מדביקי פרקטים לא איכותיים ואסור להתפשר כי טיב הפיניש חשובה ומשפיעה על חזות הפרקט.

    · כדי להוזיל הוצאות רכשו סוגי פרקטים בעונת החורף,תוכלו להתמקח על העלויות ולקבל הוזלה ניכרת במחיר מכיוון שעונת השיא בשיווק הפרקטים היא עונת הקיץ.

    · את הפרקטים לא מומלץ לשטוף במים רבים, די במטלית לחה. רצוי להיעזר ביסוד מיוחד לשטיפת פרקטים. כאשר אתם קונים פרקט מומלץ לבקש מהעובד הדרכה כיצד לשטוף את הפרקט ולהגן על תוחלת חיי הפרקט שרכשתם על מנת שיהיה יפה לתקופה ארוכה.

    · כדי להוריד את הכתמים מומלץ להשתמש במטלית לחה או במגבונים לחים.

    · לא לשכוח,כאשר אתם מנקים את הפרקט עם שואב אבק היעזרו במברשת רכה.

    · הפרקט הוא מאוד עדין,אל תגררו על הפרקט חפצים בעלי משקל גבוה ואם ויש לכם חיית מחמד בבית הקדישו את תשומת ליבכם לזה שאין לה ציפורנים ארוכות במיוחד מכיוון שהיא יכולה ליצורשריטות וסימנים על ההפרקט שלכם.

כתיבת תגובה