פרקט – רצפה יפה ופרקטית

מי מכם, תושבי המרכז, המחפשים חברת המייצרת ומשווקת פרקטים לא צריכים לצאת משטח השיפוט שלכם. חברה מקצועית ובעלת מוניטין מציעה ומאפשרת לכם לרכוש רצפת פרקט מובחרת מתוך מגוון עשיר.

חיפוש חברת פרקטים בתל אביב יוביל אתכם אל חברה, המתמחה בהתאמת סוג הרצפה לצרכי הלקוח ולציפיותיו. יועציה המקצועיים יסייעו לכם להגדיר ולאפיין את הצרכים ואת הציפיות.

ניתן להשיג פרקטים במרכז בדרגות חוזק שונות, בטקסטורות שונות ובצבעים שונים. כיום רווחים בשימוש שני סוגי פרקטים עיקריים פרקט למינציה ופרקט תלת-שכבתי.

פרקטים דמוי עץ

פרקט למינציה הוא פרקט דמוי עץ. זה פרקט רב שכבתי, דמוי עץ טבעי, כאשר על השכבה העליונה, הגלויה,  מודפסת טקסטורה של עץ. רצפה זו משווה לבית  מראה כפרי חמים. ניתן להשיג אותה במגוון של דגמים ועיצובים. מי מכם שמחפשים פרקטים בזול ימצאו בסוג זה את מבוקשם.הפרקט התלת- שכבתי, העשוי שלוש שכבות של עץ, הוא יוקרתי יותר, חזק ו… טבעי יותר.

רצפת פרקט יוצרת תחושה נעימה וחמימה, ניתן לבחור בצבעים שונים המשתלבים עם הטקסטורה של המתחם שבו היא נמצאת. הגימור המוקפד והמלוטש של רצפות הפרקט מאפשר ניקוי קל ופשוט שלהם. בניגוד למרצפות – הפרקט מאפשר מדרך כפות רגליים יחפות מבלי לחוש קור.

ניתן ליצור קשר עם נציג שירות על מנת לקבל מידע וייעוץ בנושא פרקטים. אם קשה לכם לבחור בין מבחר הדגמים העשיר חשוב שתדעו שהעושר הזה שמור בכל מקרה לטובה ולברכה. אין צורך להיחפז בבחירה. עיניכם הרואות עדות עד כמה עשיר ומגוון הוא המבחר.

עצמו עיניים ודמו בעיני רוחכם כיצד משתלב מרקם הפרקט וצבעו עם צבע הרהיטים, הווילונות וכל תכולת הבית בכלל והסלון בפרט. אם וכאשר השיקול התקציבי הוא השיקול המרכזי, הקובע, חשוב שתדעו כי ניתן ליצור כיום גם באמצעות פרקט למינציה סינתטי  מראה עץ טבעי.

כשם שחוזקו של כל מבנה מותנה ותלוי בחוזק יסודותיו- כך יופיו של כל בית מתחיל ביפי רצפתו. רצפת פרקט עשויה לייפות ולהדר את מראה ביתכם. אין כל סיבה שלא תבחרו לרצף ולחפות בה עת ביתכם.