פתיחת חשבון מסחר- תתרכזו קצת

היא יכלה ללמוד היטב לבחינה, אפילו שבוע שלם מראש, להגיע אל המבחן ופשוט לא לשים לב לשתי השאלות האחרונות. בסיומם של מבחנים רבים היו התלמידים מדברים על השאלות והיא לא הייתה זוכרת את השאלה אשר עלייה דובר. כאשר הייתה מקבלת את הציון הייתה שיילי מגלה כי היא יכלה בקלות לקבל 100 אך היא פשוט פספסה. מיותר לציין כי הדבר גרם לה למפח נפש.

שיילי הצליחה להשתפר אך עדיין המשיכה לפספס פרטים חשובים ולא פעם אחת. גם בתיכון חוותה זאת וגם בהמשך דרכה כאשר התחילה ללמוד מסחר. היא תמיד נמשכה אל תחום המסחר ורצתה לנסות את מזלה, אך גם במקרה זה הצליחה שיילי לפספס ורק בשלב מאוחר יותר, השכילה להבין עד כמה חשוב לבצע פתיחת חשבון מסחר.

פתיחת חשבון מסחר- עדיף לפתוח מאוחר (מאשר בכלל לא)

שיילי סיימה את לימודי שוק ההון למתחילים. היא רכשה ידע רב לגבי האפשרויות אשר טמונות במסגרת מסחר בבורסה אמריקאית, מסחר בבורסה הישראלית ועוד. כמו כן למדה שיילי מהו מסחר יומי, מסחר מט"ח,מסחר עצמאי, מסחר אלוגריתמי, מסחר במניות מגוונות, מסחר באופציות ועוד. שיילי נהנתה בעיקר מסגנון המסחר היומי. מסחר יומי היה מהנה עבורה מכיוון שבצורה זו יכלה לסחור מביתה ובשעות נוחות למדיי.

בשלב כלשהו גילתה שיילי כי סוחרים רבים משתמשים במערכת נהדרת אשר נקרא מערכת מסחר GT. שיילי התפלאה מאוד אך הבינה כי כפי שכבר קרה בעבר, גם במקרה הזה היא פספסה. היא פתחה את חשבון המסחר והחלה לגלות את התוכנה המתקדמת והמהירה. שיילי לא הבינה כיצד לא הכירה את התוכנה לפני כן. היא קיבלה את התוכנה בחינם, לא הייתה צריכה לשלם עלות חודשית קבועה, יכלה להשתמש בגרפים, סורקי מניות, שילמה עמלות רק על פעולות אשר ביצעה ונהנתה משירות בשפה העברית.

כמו כן היה לשיילי לאן לפנות כאשר נתקלה בבעיות טכניות, הדבר הקל עליה מאוד. בעזרת פתיחת חשבון מסחר הצליחה שיילי למנף את הכספים אשר השקיעה, היא יכלה לעקוב אחרי השינויים שחלו במניות והפקידה כספים במהירות רבה.  שיילי דאגה להישאר כל הזמן עם היד על הדופק. כמו כן נהגה היא לבדוק את הנתונים אשר היו ברשותה . היא הכירה בנטייתה לפספס והשתדלה להימנע מכך. מעבר לעובדה כי היה תחום המסחר זירה בעלת פוטנציאל ליצירת רווחים, השתמשה שיילי בתחום המסחר בכדי להתאמן בהתמקדות. ככל שעבר הזמן, הפכה שיילי ליותר ויותר מקצועית. ביטחונה העצמי עלה, היא הצליחה להעלות את רמת החיים שלה ואף להגיע אל עצמאות כלכלית. מצב זה אפשר לה לעבור לגור לבד . שיילי הייתה מאושרת וחופשייה.

כתיבת תגובה