פתיחת חשבון מסחר – למדתם היטב ? עכשיו נשאר לכם רק להשתפר !

אם החלטתם שברצונכם לעסוק במסחר, נרשמתם לקורס מסודר במכללה, למדתם על צורת ההתנהלות בשוק ההון, על סוגי המסחר המגוונים כמו למשל: מסחר במניות, מסחר באגרות חוב, מסחר במטבעות חוץ, מסחר אלוגריתמי, מסחר בתעודות סל וכו', הבנתם את המשמעויות וההשלכות אשר נובעות משינויים במחירי המניות, הבנתם שלא ניתן להתעשר מביצוע עסקה בודדת או מספר עסקאות בודדות, למדתם שניתן להתעשר באמצעות תשואה עודפת או עיסוק במסחר, למדתם על ניהול תיק השקעות וכו'  אז הגיע הזמן לעלות שלב ולפתוח חשבון מסחר.

פתיחת חשבון מסחר תאפשר לכם לסחור בצורה המקצועית ביותר. סוחר מקצועי צריך להשתמש בכלים הטובים ביותר, בצורה זו הוא יוכל למקסם את ההצלחה שלו. במידה ותרשמו אל הלימודים במכללה שלנו, תקבלו סיוע בפתיחת החשבון ובבחירת הברוקר. בצורה זו תוכלו לסחור בבורסה האמריקאית, לחסוך בתשלומי העמלות ולעבוד בשעות נוחות למדיי (שעות אחר הצהריים).

פתיחת חשבון מסחר –  לימודים טובים ודרכים לשיפור המסחר

לימודי בורסה יקנו לכם את כל המידע הדרוש בכדי לעסוק במסחר. במסגרת לימוד מסחר תלמדו כיצד לבצע מסחר יומי ותרגלו את החומר במסגרת חדר מסחר. בחדר המסחר, תוכלו לתרגל וליישם את לימודי התיאוריה, תקבלו ליווי צמוד מאנליסטים בכל זמן ומכל מקום בו תמצאו ותרוויחו כבר במהלך הלימודים. באמצעות חדר המסחר, תוכלו להיות בטוחים שרכשתם והפנמתם את הכלים והשיטות שלמדתם.

בזכות מערכת המסחר המשוכללת תוכלו לעבוד עם גרפים, סורק מניות בזמן אמת ותוכלו לשלם עמלות זולות. מערכת המסחר תאפשר לכם למנף את הכספים שלכם ותוכלו לשלם רק עבור פעולות שבוצעו. (לא תצטרכו לשלם על הוראות ביטול ). כמו כן, תוכלו להפקיד כספים בבנק בשקלים או בדולרים, השירות יינתן בשפה העברית (ללא תשלום) ותינתן לכם תמיכה טכנית.

הלימודים המסודרים והעבודה עם המערכת המשוכללת יאפשרו לכם לסחור במסחר יומי. מסחר זה הינו נוח למדיי ותהיה לכם גישה ישירה לנתוני הבורסה. באמצעות האסטרטגיות ושיטות המסחר שלמדתם תוכלו להרוויח כספים רבים. במידה ותפעלו בשיקול דעת, חוכמה ולא תיקחו סיכונים מיותרים אשר עלולים לגרום לכם להפסיד כספים, תוכלו ליהנות מהכנסה נוספת. כמו כן, תוכלו להפוך את המסחר למקצוע המרכזי שלכם.

מעוניינים להצטרף אלינו ?

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה שלנו, המרצים המקצועיים אשר מלמדים אצלנו, השיטות וטכניקות המסחר, הקורסים המגוונים, תהליך פתיחת חשבון מסחר וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות. יחד אתנו תוכלו לרכוש ידע, להתקדם ולצמוח מבחינה כלכלית.

כתיבת תגובה