פתיחת עסק חדש

אנשים רבים שואפים להיות עצמאיים ולקדם את עצמם, הכישורים שלהם או רעיונות עסקיים חדשים. עסקים יציבים עם פוטנציאל הצלחה גבוה תורמים רבות להתפתחות השוק הכלכלי, הוספת מקומות עבודה ועלייה באיכות ורמת החיים. עם זאת, עלינו לשקול את כל האספקטים והמשתנים הרלוונטיים לפני שאנחנו נכנסים לתהליך שידרוש מאיתנו השקעה רבה הן מבחינת הזמן והן מבחינת ההון העצמי. כיצד מוודאים שהרעיון שלנו רווחי וכיצד מקדמים את העסק החדש והלא מוכר? תכנון נכון, בדיקות מקיפות והתייעצות עם גורמים רלוונטיים יכולים לסייע במימוש החזון העסקי שלכם.

מה כדאי לבדוק לפני שפותחים את העסק?

הרבה רעיונות גדולים מסיימים את קיומם כבר בשלב התכנון. פתיחת עסק מצריכה הערכות מתאימה, אשר תבטיח כי הרעיון שלכם ירקום עור וגידים ויניב את התוצאות שאתם רוצים. דבר ראשון שנרצה לבדוק הוא אם בכלל כדאי לנו לפתוח את העסק – האם יש לו דרישה, האם ניתן לגייס משקיעים ומה צריך לקרות כדי שהרעיון יצא לפועל. לשם כך מומלץ לבצע מחקר של השוק ולהכין תוכנית עסקית מושקעת ומפורטת. תוכנית זו תאפשר לנו לעמוד את הפוטנציאל של העסק ואת היכולת הכלכלית והלוגיסטית שלנו להוציא אותו לפועל. תוכנית מפורטת ומבוססת תסייע לכם לקבל מגוון הלוואות לעסקים מידי גופים ממשלתיים, פרטיים ובנקאיים.

ניהול ובניית תשתית לעסק

לאחר שבנינו תוכנית עסקית וגייסנו משקיעים או הלוואות לעסקים מגופים שונים עלינו להתחיל לחשוב בכיוון של יצירת תשתית לעסק וניהול נכון. תחילה עלינו לפתוח תיק לעסק ברשויות המס, לבחור רואה חשבון, להגדיר תקציב (המבוסס על המחקר שעשינו בהתחלה) ופתיחת חשבון לעסק באחד הבנקים. עלינו גם להחליט מה יהיה מיקום העסק כדי לשווק את המוצרים או השירותים בצורה הטובה ביותר. המיקום יכול להיות תלוי במתכונת ובמנגנון שהעסק יתנהל בו. במידה ואין צורך בשירות פרונטלי או פגישה עם לקוחות או שותפים לעתים קרובות ניתן לקחת מקום פחות מרכזי או פחות נגיש כדי להוריד בעלויות. לעומת זאת מתן שירות פרונטלי יצריך מכם לבחור מקום שיקל על האנשים למצוא אתכם. לאחר מכן עליכם לגייס את כוח האדם המתאים ולהכשיר אותו במידת הצורך, להגדיר תפקידים ברורים בתוך המערך העסקי, להגדיר תהליכי עבודה ולהטמיע ערכי שירות שיבטאו את האני מאמין של החברה.

כיצד ניתן לשווק עסק חדש?

קיימות אפשרויות רבות שיכולות לסייע לכם לשווק את העסק שלכם, להגדיל חשיפה למוצרים ולמתג את החברה. המבחר של השיטות השונות יכול לבלבל ולגרום להוצאת כספים שלא בהכרח תביא אתכם למקום הנכון מבחינת ההתפתחות. במקרה הצורך ניתן לקבל ייעוץ עסקי מאנשי מקצוע לצורך גיבוש תוכנית ואסטרטגיה מתאימות. בין הכלים השונים ניתן למנות בניית אתר ודף עסקי בפייסבוק, שיווק העסק במנועי חיפוש וברשתות החברתיות, להוסיף תוכן שיווקי מתאים באתר ובמקורות פרסומיים אחרים, ייזום מבצעים והנחות ופתרונות אחרים.

forwardcoil

ייעוץ עסקי מקצועי forward עם סל פתרונות עשיר לפתיחת עסק חדש, יצירת תוכנית עסקית, השגת הלוואות לעסקים, יבוא מסין, ועוד.

כתיבת תגובה