פתרונות ריצוף וחיפוי באמצעות קרמיקה

חיפוי וריצוף קרמיקה – שילוב בהרמוניה נפלאה

גרניט פורצלן היא סוג של קרמיקה איכותית, חזקה ועמידה לטווח ארוך. דרכי הייצור העיבוד שלה, הצביעה וההדפסה עליה הם כיום מודרניים ומשוכללים מאי פעם, והיום מייצרים דגמים מגוונים ובשלל צבעים בלתי רגיל. כל זה מגדיל מאוד את מרחב התמרון של כל מעצב וכל בעל בית, ומאפשר בחירה רבה שתתרום לשילוב הרמוני נפלא של אריחי קרמיקה לקירות וריצוף. הקרמיקה יכולה להשתלב מאוד עם חומרי בנייה ועיצוב שונים שיש בכל בית. ותתאים מאוד למתכות, לזכוכית, לעץ, פלסטיק ועוד.

אריחים לחיפוי ולריצוף

אריחי הקרמיקה שמיועדים לקירות הינם קטנים ועדינים וצריכים להעביר את האינטימיות שיש בעיצובם למראה הקיר. הם ישתלבו היטב עם האריחים, המעט או היותר גדולים, שנהוג להניח על הרצפות. מידות רוב האריחים הקטנים מתחילים בגודל של 7.5 על 15 סנטימטר, והגדולים שבהם יגיעו למטר מרובע ויותר. באולמות וחדרים גדולים יניחו, על פי רוב, אריחים גדולים שישלבו לחדר מראה מרווח ומאוורר. כל חדר בבית יעוצב מעט אחרת אבל סגנון בעליו ייראה היטב בכל מקום.

חיפוש במקומות מתאימים

מומלץ לחפש קרמיקה באתרים ובחנויות בעלות מוניטין, מאחר והם שמשרתים קהל קונים רב, ומטבע הדברים, ניתן למצוא בהם מגוון עצום של אריחי קרמיקה, ובנוסף, כלים סניטריים ואביזרים מתאימים לחדרי רחצה, לשירותים ולמטבח. ככל שנחשפים למגוון רחב יותר, כן אפשרויות הבחירה גדולים יותר, והמשימה של מציאת האריחים השונים קלה יותר. מומלץ לבדוק את נושא המחירים, תנאי התשלום, מועדי ושיטות אספקה, ולבצע רכישה. כדאי להשקיע בשלב השיפוץ כדי ליהנות מהתוצאה לאורך ימים

כתיבת תגובה