ציוד עזר סיעודי

שערו בליבכם כיצד חשים מטופלים סיעודיים וש מוצאים את עצמם נטולי מוצרים לגיל השלישי אשר מתאימים. החל ממיטה שלא מתאימה, כיסא גלגלים שאינו מותאם אישית וכלה בחוסר אמצעים לשמירה על הבטיחות באמבטיה ובשירותים – רק סוג ציוד סיעודי מקצועי ומקיף ש מורכב מהחומרים הטובים מבין כולם יצליח לעשות את ההבדל בין איכות חיים לבין קשיים יום יומיים שאינם נסבלים.

חיתולים ואמצעי היגיינה נלווים

רבים הם ברוב המקרים המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על אודות סוגריהם או לחילופין לא מצליחים להגיע בפרק זמן נורמלי לשירותים. ציוד סיעודי מתאים עלול לעזור לאנשים אלו במידה משמעותית לשמור על כבודם, בריאות עורם ולעסוק בפעילויות אלו ואחרות מחוץ לבית מגורים נטולי פחד :

· פדים למבוגרים.

· תחתונים סופגים.

· פדים.

· סדיניות הרטבה למיטה.

השימוש באמצעים כאלה שומר אודות העור שלנו יבש עד כמה שניתן, מפחית גירויים ותפרחות ומנטרל ריחות שלא נעימים.

ניידות

נוסף על כך היה ו יש מגבלה בתנועה, יש נחיצות להתאים סוג ציוד סיעודי ספציפי:

· הליכונים וטיולונים.

· כסאות גלגלים ממונע.

· מקלות עזר להליכה טלסקופיים.

· רולטורים.

אמצעים זה מנטרלים ככל שניתן את כל המוגבלות הקיימת אצל המטופל הסיעודי ומאפשרים לו לנוע במרחב אחד מ האם בכוחות עצמו ובין והיה אם כתוצאה של מטפל.

שכיבה ארוכה ומצבי סטאזיס אחרים
לעתים קרובות בני אדם סיעודיים רבים מאוד מוצאים את עצמם מרותקים למיטתם או שמא לכיסא הגלגלים שלהם, פקטור ש דוחף למצב של סטאזיס ופרובלמות רפואיות ממש לא פשוטות כתוצאה מכך. רכוש סיעודי ראוי מסוגל לחסוך לא מעט פרובלמות בריאות ומצבים של אי-נוחות :

· מיטה סיעודית.

· כריות ג'ל המונעות פצעי לחץ.

· מוצרי תמיכה ומגנים אנטומיים.

· ספות אורטופדיות.

· מנופי הרמה.

בטיחות ונוחות ביתית

ציוד סיעודי חייב להישאר זמין לציבור המטופלים הסיעודיים לשם שמירה בעניין בטיחותם, והאופציה להמשיך ולזכות בנוחות הביתית הכה דרושה עבורם :

· ידיות בטיחות לשירותים ולמקלחת.

· ציוד עזר למטבח.

· פטנטים העוזרים ללבישת בגדים.

· זכוכית מגדלת.

· יד עזר.

· אביזרי שמיעה.

· מעלונים.

· ועוד מבחר גדול של פתרונות שונים.

בזמן שנוצר פער בין היכולות בשטח של המטופל הסיעודי למה שהטכנולוגיה והאמצעים הקיימים בשטח מסוגלים לתת, נחוץ להתערב ולרכוש ציוד סיעודי מקצועי – לשם תמיכה בדבר איכות החיים וכבוד האדם.

כתיבת תגובה