ציונים פסיכומטרי – המעטפה, אתה והקבלה לאוניברסיטה

רוצים ציון פסיכומטרי טוב? מזלזלים בכם?

אפילו לפי המצב הנוכחי, הוצאת בגרות מלאה אינה תנאי בלעדי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא תמיד מצביעה על יכולת שכלית, עם זאת מומלץ שתהיה לכם אחת, מאחר וזה עדיין חשוב עבור קו"ח שלכם, ולפעמים אף חובה בשביל להתקבל בהצלחה ללימודים באוניברסיטה. צריכים לדעת עוד על ציונים פסיכומטרי? המשיכו לקרוא.

איך עושים זאת?

כל יום שעובר אחרי סיום בי"ס – ככה יותר קשה להשלים תעודת בגרות. וזה למה, אנו ממליצים להתחיל בפרוצדורה במהירות האפשרית. נמצאים די הרבה מוסדות מקצועיים שאפשר להירשם אליהם. עוד דברים על מכונים אלו תוכלו למצוא בלי בעיה בגוגל וכיוצ"ב. אם אתם חיילים, או אם השתחררתם לא מזמן, תוכלו למצוא הטבות והנחות רבות על קורסי שיפור בגרויות.

זכרו שכבר אינכם ילדים, לפיכך, התייחסו לזה באופן רציני והתנהגו בבגרות, שלא כמו תיכוניסטים; כעת, כשאתם חושבים שאתם יודעים את כל אשר רצוי לעתידכם, ואחרי שהשגתם מושג נרחב יותר לגבי התחום.

מה אתם אומרים על המבחן הפסיכומטרי?

בחינה פסיכומטרית בנוייה בצורה שונה מהמבנה של ציוני בחינות הבגרות. לציון זה יש חשיבות יותר גדולה מאשר החשיבות של ציוני מבחני הבגרות, מה גם שהבחינה כשלעצמה קשה יותר לרוב הנבחנים, זאת על אף העובדה שבחינה זו לא מעידה על חוכמתכם. ציון המבחן הפסיכומטרי בודק דווקא את תפקודכם תחת לחץ, את זיכרונכם ואת היכולת האירגונית שלכם.

למרות העובדה כי קיבלתם תוצאה לא מזהירה בפעם הראשונה – זה לא בהכרח אומר שאינכם חכמים, רק שפשוט לא הלך לכם הפעם; כמו בראיון עבודה, רובנו נכשלים לעשות מאה אחוז ולהוציא את התוצאה הרצויה בתחילת הדרך. תמיד אפשרי לגשת לבחינות עתידיות, במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף ועצבים לעבור את המבחן שוב. את התוצאה הגבוהה יותר שתוציאו – מתעדים למשך שבע השנים הבאות.

בשלב הזה, כשהשגתם מידע יותר ממוקד לגבי מועד פסיכומטרי, ובמידה ויש לכם מושג איזה תחום לימוד מעניין אתכם ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, אנו ממליצים שתנצלו את המידע הזה עבורכם: הירשמו לקורס כלשהו, השתדלו להצליח במבחנים, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

כתיבת תגובה