צילום קווי ביוב

אין משמעות לזמן, אם זה יום קיץ מיוזע והביל או יום חורף מקפיא עצמות, אין דבר מפנק יותר ממקלחת טובה. יש ימים בהם שאנחנו משתוקקים כבר לעשות מקלחת , ואז הסיוט הכי גדול הוא דוד חשמל לא תקין.

יש נזילה מהדוד? התפוצץ צינור? המים פושרים? מה עושים? הזמינו שרברב ותוכלו לפתור את הבעיה שלכם כבר היום! לעתים שיחת טלפון קצרה להזמנה של אינסטלטור הוד השרון היא הדבר היחיד המפריד בינך ובין אושר מוחלט.

אילו טיפים אנו יכולים להציע בנוגע לנושא צילום קווי ביוב?

– בכל פעם שמתקשרים להזמין צינורות ביוב, חשוב ביותר לוודא שאיש המקצוע נושא את האישורים הדרושים לעבודה. כמו בכל פעם אחרת, הכי כדאי לקחת אינסטלטור בסיוע המלצה של אדם שעליו אתם סומכים.

– במידה וקניתם את דוד השמש שלכם לפני פחות מ-5 שנים, וודאי תשמחו לדעת שהוא עדיין תחת אחריות יצרן. מצאו את תעודת האחריות ותאמו תיקון מטעם החברה בחינם.

– חשבונות מים גדולים הם פעמים רבות אינדיקציה שאולי יש נזילה סמויה, אפילו אם קירות הבית נראים יבשים לחלוטין.

– למניעת תקלות בדוד שמש מומלץ לקחת דוד עם מסנן אבנית, ולערוך שטיפה פנימית לפחות פעם בשנתיים.

– בשוק קיימים טכנאים רבים, לכולם ידע באמנות האינסטלציה, אבל רק מעטים מביניהם נושא גם תעודת אינסטלטור. אם מתאפשר לכם לקחת טכנאי דוד שמש שהוא גם אינסטלטור, מה טוב! מפני שבעל המקצוע יוכל בקלות לעזור לכם בכל בעיה שלא תהיה, גם אם היא התרחבה למערכות צנרת נוספות.

הכי חשוב, בררו פרטים על בעל המקצוע, שאלו הרבה שאלות ותוכלו לחזור במהרה להתקלח במים חמים ומעימים!

אז אם אתם מחפשים שרברב, השוו מחירים אצל 3 בעלי מקצוע לפחות וקראו המלצות על כמה אינסטלטורים, כמה דקות של עבודה ותוכלו להיות בטוחים שמצאתם את איש המקצוע הנכון, ושיהיה יום מקסים!.

יש לכם עוד שאלות? זהו המקום בשבילכם חיזרו אלינו בקרוב כדי לקרוא את המאמרים הבאים על תחום אינסטלציה.

כתיבת תגובה