צימרים בצפון למשפחות גדולות

לא סתם רוב רובו של מי מאיתנו המחפש חופשה בוחר בחופשה בצפון. החלק הצפוני של מדינתנו הקטנה הוא ארץ בפני עצמה. הצפון גדוש באפשרויות, ובעיקר במים זורמים על גווניו השונים. צימרים בצפון למשפחות הוא האפשרות הנכונה ביותר בעבור מי שרוצה לשלב בין הנאה מקסימאלית מהטבע לבין תנאי שהות מצוינים. משפחה שרוצה לצאת לחופשה אינה חייבת להסתפק בתנאי שטח בלבד, אלא יכולה לקבל נוחות מרבית ואף מעבר לכך במרחק נגיעה ממפלים שוצפים. צימרים בצפון למשפחות מהווה בעצם את נקודת החיבור בין הטבע החי לבין הקידמה שלה אנו כה זקוקים על מנת ליהנות.

צימרים בצפון למשפחות הוא האפשרות הטובה ביותר משום שניתן בחופשה זו לספק את כל הצרכים של כל בני המשפחה בין אם זה הקטנים ובין אם זה הגדולים. ילדים קטנים וכן גם גדולים יותר בעלי רוח צעירה ישמחו לחוות שייט באבוב או בקייאק, רכיבה על אופניים לאורכו של נחל או נסיעה מסעירה בג'יפ. מבוגרים יותר יוכלו ליהנות משקיעה עוצרת נשימה, ביקור בגלרייה ייחודית או סיור ביקב. כל אחד מהנופשים יוכל לקבל את מבוקשו. צימרים בצפון למשפחות נותנת לכם הזדמנות להתגבש עם המשפחה, על ידי יצירת חוויות משותפות וזמן איכות שלא תשכחו לעולם.

ככל שהמשפחה מתרחבת נוצרת התחושה בעיקר מצד ראשי המשפחה, שיש ליצור זמן בו המשפחה תתכנס לא בשביל מטרה  חיצונית מאולצת אלא לשם המפגש עצמו. השגרה היומיומית והמרחק הפיזי של האחים אחד מהשני גורמים לריחוק. פגישה שנתית קבועה מעוררת מחדש את הקירבה ואהבה שרק משפחה יוצרת בתוכה. צימרים בצפון למשפחות הוא הזדמנות ייחודית להיפגש מחדש כמשפחה מתוך שימחה גדולה על חופש אמיתי  מצד אחד ומפגש קרובים מצד שני.

הצימרים המוצעים לכם הם ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו לבקש. אתם אלו שיודעים מהם הצרכים המשפחתיים שלכם ולכן, אתם תוכלו למצוא מתוך מבחר גדול מה היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. ישנן משפחות שלא יוותרו על בריכה פרטית לעומת משפחה אחרת שלה יהיה חשוב דווקא מתחם של דשא עם ספסלי פיקניק. כל צורך הוא אמיתי, ויש להתייחס אליו ברצינות. בואו ומצאו את האפשרות האולטימטיבית עבורכם ועבור המשפחה שלכם!

כתיבת תגובה