צריכים מומחי עריכת וידאו?

בפינה שלי היום רציתי לחלוק עימך חלק קטן מהתהיות שנתקלתי בהן בעת שהייתי זה שצריך לבחור ולשכור צלם מקצועי לפני מס' חודשים לכבוד בריתה של בתי. אני מניח שלחלק ממי שקורא היו את אותן התחבטויות שעברתי ולחלק ממי שקורא יהיו בהמשך. תהיות בסיסיות כגון: "איך לבחור צלם" וגם מה המחיר – בגלל זההעלתי בשבילכם מס' נקודות למחשבה:

צילום בוק

יש לדעת שענף צילום עמוס בחברות חלקם מקצועיים יותר בצורה ניכרת ושקיימים מנוסים פחות מהותית. עקב כך, אתחיל בטיפ:שבו ובדקו אם יש צלם כלשהו שהכרתי בעבר , כזה שהייתי מורשם לטובה ממה שראיתי. צורת ההבעה זה היבט נדרש אבל מהותי שלצלם זה מהותי שיהיה טכני ומקצועי ושליטה במצלמה וזו למעשה נקודת הפתיחה.

בקיאות ומקצועיות

אחד שעוסק בצילום בראש ובראשונה צריך להכיר ולשלוט במצלמות ואביזרים כך שיוכל להוציא כל תמונה גם דיוק וגם מבחינה עיצובית רעיונית. מניסיוני המר, כשבדקתי וחיפשתי שירותיו של צלם לאותו אירוע נפגשתי עם כמה וכמה נותני שירות חסרי ידע דבר שבהחלט נראה לעין ביכולות שלהם, שימו לב!

בטח תתהו איך לוודא המצאות שליטה ויכולת? להמון לקוחות אין ידע טכני אך לרובנו קיימת הבחנה אסתטית מסויימת (תתנו לעצמכם נקודה לזכותכם) שבעזרתה תוכלו להפריד בין תמונה מעולה לכזו גרועה, לכן, אל תבחנו את הצלם בשליטה במושגים כמו המושג: מהירות תריס אלא בקשו להסתכל בתמונות מ פרוייקטים שונים – בדקו פרטים כגון חיתוך הפריים.

וודאו שקייםציוד

תוודאו עם הצלם איזה פלאשים ישמשו לצילום. צלם איכותי ונחשב יהיה בעל ציוד צילום שעונה על מגוון צרכים. רוצים צילום וידאו ב-SLR וחסר לעסק ספציפי את הציוד הנלווה שעונה לצרכיכם? בדקו ועברו לצלם הבא! נמצאים המון עוסקים בתחום בא"י.

העלות המשוערת: ניתן למצוא היקף תמחור רחב אשר בנוי מהזמן ישקיע אותו צלם בצילום הפרוייקט וממס' התמונות שיהיה עליו לצלם ולעבד עבורכם. בשביל אדם מיומן לצד תמונות איכותיות תהיו חייבים להוציא מכיסכם 6000 ומעלה. יש אופציה לקחת עסקים ללא ניסיון שיקחו מכם תשלום נמוך בהרבה. עם זאת, הקפידו לזכור שהרגעים המיוחדים יקרו פעם בחיים מסיבה זו אוכל להמליץ לשכור צלם איכותי.

ההיבט האחרון: חיוך הצלם

אותו צלם יוצר דיאלוג ביחד עם כמות נכבדת של אנשים וחשוב שהוא ידע לייצר קשר מוצלח. מה הסיבה שהדגשתי זאת הינכם תוהים? נסו לחשוב שאדם מסויים שאינו חביב לדעתכם יחפוץ לצלם את ילדיכם… רב האפשרויות שלאו דווקא תביעו רצון. לפיכך, מהותי ביותר שצוות הצילום יהיה חייכן בעבור שהאורחים שלכם יסכימו להצטלם

THATS IT אם אתם צמאים לקרוא בהרחבה גלשו ותקבלו ב-עריכת וידאו שם תמצאו גם טיפים והכוונה – באתר זה מצאתי את הבחירה שלי, היה מדהים! אהבתם? תנו לייק.

כתיבת תגובה