צריכים עיצוב לחתונות?

מתכננים בדיוק חתונה? מרבית הזוגות רוצים שהאירוע שלהם יהיה בלתי נשכח. בשנים עברו כולם פשוט היו סומכים על מנהל האולם שיהיה אחראי על העיצוב; מעמד החופה, השולחנות,, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. והתוצאה – כל המסיבות בישראל היו אותו הדבר, ואזה על כול שולחן ושולחן, שנדלירים מגוחכים וחופה משעממת במיוחד. מסיבה זו בתקופה זו לא מעט זוגות מחליטים לשכור שרות עיצוב ארועים באירוע שלהם.

צריך עיצוב לחתונות?

בהשקעה לא גדולה יתאפשר לכם לתכנן אירוע עםמעצב אירועים מיומן, שיוכל בקלות לייעץ לכם בכל מה שנוגע לחלק הוויזואלי של הארוע.

עיצוב האירוע נותן לכם להחליט על כל פרט קטן- על מראה סידורי הפרחים, המעמד החופה והמנורות, ועד לצבען של המפות. זאת ועוד, על המעצב לדבר עם ספקי השירותים ובעל אולם האירועים ולודא שהכל יהיה כפי שרציתם.

עיצוב אירועים מבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שלכם יהיה אישי עד הפרט הכי קטן. חשוב להביא מעצב אירועים בעל ניסיון רב ככל האפשר, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיסכים לקבל רעיונות שונים. הקפידו לבקש שיראה לכם תיק עבודות קודמות בכדי להתרשם מאירועים של אנשים אחרים, דבר שאף יכול להביא לכם רעיון לחתונה שלכם.

מעוניינים בעצות בתחום עיצוב לאירועים?

הכרחי לבדוק האם מעצב האירועים ששכרתם דואג גם לעיצוב של זרי כלה, משום שכפי ששמלת הכלה היא מרכיב מרכזי בחתונה, בדומה, זר כלולות מעוצב באופן אישי זה לא דבר שאפשר לוותר עליו. הזמנת זר כלולות מקצועי היא שתבטיח לכם שתהנו מזר פרחים מדהים שיקלע בול לטעמה, ובמרבית המקרים גם סידור פרחים ברמה גבוהה יותר מסידורי פרחים של חנויות.

אם ברצונכם לקרוא עוד לגבי ארגון ארועים יצירתיים בקרו אותנו בשנית על מנת להתחיל לארגן את האירוע. !

כתיבת תגובה