קבלו המלצות על אולמות אירועים

חולמים שיהיה לכם את האירוע? החלום של כולם הוא מסיבה מושלמת, אך מה למעשה אורחים זוכרים מאירוע? החליפות, המנה העיקרית, השירות, וכמובן את בעלי השמחה. יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל למרבית המוזמנים אותם דברים הם החשובים, וכמובן על המרכזיים נשתדל לשים דגש נוסף.

בחירת מקום הארוע

המקום שבחרתם צריך לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תרמוז על יחודיות, חתונה על הים תשקף תמימות, אולם אירועים מפואר יקרין את עושריכם בעוד אולם איורעים חמים יקרין משפחתיות.

זכרו שהכי פשוט לחלום על אירוע שיהיה יוקרתי ומלכותי, אולם קורה לפעמים ששלב התכנון נגמר קולטים בעלי האירוע כי זה לא מה שלמעשה הם רוצים. לפני שאתם מזמינים גן או אולם תחשבו בהיגיון אם אומנם האולם הזה אכן מתאים לכם .

תפריט האירוע

נגמרה ההתעסקות עם אולמות אירועים מומלצים? לדעת כלל האורחים אחד המאפיינים שחייבים לשקול ברצינות הוא האוכל שיוגש. זה אולי נשמע מופרך , אבל מרבית האנשים משתוקקים להינות וההנאה המרכזית היא המנות שיוגשו באירוע.

לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו לעומק מי הם האנשים שיהוו את החלק המרכזי ביותר בארוע שלכם. היה ומדובר באורחים המהמעמד הממוצע, חובבי האוכל הביתי, כדאי ללכת על אוכל פשוט יותר. אם נופל בחלקכם ומדובר באנשים צעירים משנות ה-2010 כדאי לנסות הגורמה, אם זאת בכלל מסיבת צעירים ורוב האנשים יהיו בה נערות ונערים אז כמובן כדאי לבחור באוכל צעיר המכיל פיצה, ציפ'ס ועוד.

ברוב המקרים בלתי אפשרי לרצות את כולם, בגלל זה כדאי ללכת על תפריט צנוע ומורכב, חדש וביתי. כך יהיו לרוב המוזמנים מספר אופציות להחליט. לסיכום, מוטב שיהיה גיוון אופציות מאשר כמה מנות מעטות .

המראה הכללי…

הואיל ויש לכם זמן מיותר ואתם באמת מעוניינים לעשות רושם על האנשים באירוע, תחלמו על רעיון מקורי, משהו אותנטי ובנוסף משהו שחשוב לכם שרוב האורחים יבינו. כשם שבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב שתבחרו הוא מרכזי למרבית האנשים.

בכל מה שקשור לעיצוב לאמיתו של דבר הכל מתקבל; אפשר ליצור הכל, או להפך אפשר לשים דגש על דברים ספציפיים; צבע (חתונה בכתום, עיצוב רק בצבע מסוים), תפאורה (חול-ים,עצים) עיצוב הפרחים וכו', רק תאפשרו לעצמכם להפליג בדמיון. ידוע שקורה שאירוע פרטי משתנה והופך לגם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, בגלל זה דווקא בנושא רגיש זה, זו האופצייה הכי טובה לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

התחלתם לחשוב על אולמות אירועים מחירים?

הדבר הכי פשוט זה לנסות שכולם היו מרוצים, אך תזכרו תמיד שבסוף זה האירוע שלכם. היה ויש דבר שאין אופציה שאתם לבטל אותו בגלל שהוא לפעמים, מפריע לאחרים, היו נחושים. תסבירו לבני המשפחה שלכם בצורה שקטה שזהו בכל מקרה הערב שלכם. הקשיבו לרגשותיכם ובחרו בדבר שהכי משקף את אישיותכם.

אם אתם עדין צריכים עוד חומר על תחום זה קראו כאן, וקדימה לדרך!

כתיבת תגובה