קבלן שיפוצים בראשון לציון

איך מצאתי קבלן שיפוצים בראשון לציון שגרם לשיפוץ להיות חוויה נעימה

הסיפור שאני הולכת לספר לכם עכשיו הוא סיפור אמיתי. זה סיפור על איך מצאתי קבלן שיפוצים בראשון לציון ששינה את כל מה שחשבתי על בעלי מקצוע. כשעמדתי לפני שיפוץ גדול בבית ידעתי שאני צריכה למצוא מישהו שאוכל לסמוך עליו שיגרום להכל לעבוד כמו שצריך. הבנתי שעליי לשכור את שרותיו של קבלן שיפוצים מקצועי. לא ידעתי איך להתחיל לחפש, חיפשתי קבלן שיפוצים בראשון לציון שיוכל לפתור לי את כל הבעיות שיצוצו בדרך. עכשיו אחרי שאני חוויתי זאת ויודעת עד כמה קשה למצוא בעלי מקצוע אמינים, אני רוצה לשתף אתכם ולתת לכם טיפים כיצד למצוא את בעל המקצוע המושלם שיהפוך את השיפוץ מסיוט לחלום.

איך מוצאים קבלן שיפוצים בראשון לציון (או בכל עיר אחרת…)?

ראשית דבר, כאשר ניגשתי לחפש קבלן שיפוצים בראשון לציון – לא ידעתי מאיפה להתחיל. לכן החלטתי לעשות מחקר לפני שאתחיל לחפש. קראתי באינטרנט שחשוב קודם כל לערוך רשימה של כל הדברים שיש לבצע, לכתוב מה התאריכים שאני מצפה להתחיל ולסיים את עבודת השיפוץ. לאחר מכן התחלתי לשאול מכרים ובני משפחה האם הם מכירים קבלן שיפוצים בראשון לציון. קיבלתי שני טלפונים של קבלני שיפוצים וזימנתי אותם לקבלת מחירון שיפוצים. בפגישה שאלתי את הקבלנים מספר שאלות חשובות: תחילה שאלתי על הרזומה שלהם, לאחר מכן ביקשתי לראות פרויקטי שיפוצים קודמים שהם עשו והמלצות ולבסוף ביקשתי הצעת מחיר שיפוץ. קבלן השיפוצים הראשון שהגיע אליי לא מצא חן בעייני, הוא הגיע באיחור, הרגשתי שאנחנו לא מדברים באותה שפה ושהמחיר שלו יקר מידי עבורי. קבלן השיפוצים השני שהגיע לראיון נתן הצעה סבירה יותר אך כאשר הלכתי לראות עבודה שעשה – לא אהבתי את מה שראיתי. וכך חזרתי לנקודת ההתחלה. חזרתי לאינטרנט וחיפשתי אתר שיעזור לי למצוא קבלן שיפוצים בראשון לציון. מצאתי אתר שנקרא "יצאת גדול" ובו מאגר בעלי מקצוע שעוברים בדיקת איכות ונמצאו אמינים. קראתי על מספר קבלני שיפוצים ולבסוף התקשרתי לקבלן שמצא חן בעיני. קבעתי איתו פגישה. כאשר הגיע מיד הייתה לי הרגשה טובה (אין כמו אינטואיציה של נשים), ישבנו ושוחחנו, הוא הרגיע אותי ונתן לי הרגשת ביטחון, הוא הראה לי הסכם שהוא נותן שבו מתחייב לעמוד בתאריכים שקבענו, נתן הצעת מחיר הוגנת (לא זולה אך לא יקרה מידי) ונתן לי טלפונים של ממליצים שניתן דרכם לראות מגוון עבודות שיפוץ שערך. הלכתי לראות עבודת שיפוץ שעשה ונדהמתי מהדיוק בפרטים, הממליצים היו יותר משבעי רצון מעבודתו – וכך החלטתי, מצאתי קבלן שיפוצים בראשון לציון!

מה חשוב לשים לב לפני עבודה עם קבלן שיפוצים

עברתי את החלק הראשון, מצאתי קבלן שיפוצים בראשון לציון. אך לפני תחילת העבודה קבעתי לעצמי מספר דברים:  החלטתי שאני מגיעה לבקר בכל כמה ימים לראות כיצד מתקדמת עבודת השיפוץ. החלטתי כיצד אוכל לשלם לקבלן ומה התאריך הסופי בו אני רוצה לסיים את השיפוץ. ניגשתי לחתום על החוזה עם הקבלן. בחוזה מפורט השכר שנקבע בנינו, תאריך התחלת שיפוץ הדירה ותאריך סיום העבודה ואת אופן ביצוע התשלום (תשלום ראשוני ותשלומים בהמשך על פי התקדמות העבודה). כל התנהלות מול הקבלן התבצעה בצורה כל כך נעימה, מעבר לזה ראיתי שיש לי עסק עם שיפוצניק מקצוען שיודע ומבין את העבודה. ובאמת כך היה. שיפוץ הדירה התבצעה על פי לוח הזמנים שנקבע, כל בעיה שהתעוררה נפתרה במהרה על ידי קבלן השיפוצים שלי והעבודה יצאה מעבר למצופה.

מאז, כל מי ששואל אותי האם אני מכירה קבלן שיפוצים בראשון לציון – אני ממהרת להמליץ על אותו קבלן שיפוצים. היום אני מבינה שאפשר למצוא בעלי מקצוע טובים, כל מה שצריך זה לדעת איפה לחפש. בפעם הבאה שאהיה צריכה לחפש קבלן שיפוצים בראשון לציון, אדע לאן לפנות. בהצלחה!

כתיבת תגובה